17 червня на механіко-технологічному факультеті Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного відбулася чергова онлайн-зустріч зі здобувачами вищої освіти освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 133 «Галузеве машинобудування», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Галузеве машинобудування» з питань забезпечення якості освітньої програми, освітнього процесу та академічної доброчесності.

Гарант освітньої програми довів до здобувачів результати опитувань 2020-2021 н.р. щодо якості освітньої програми, освітнього процесу та академічної доброчесності. Він зазначив, що освітні послуги за освітнім рівнем «Бакалавр» ОПП «Галузеве машинобудування» надаються на високому рівні. Переважна більшість опитуваних здобувачів задоволені тим, що навчаються на обраній спеціальності та якістю отриманих знань за освітньо-професійною програмою. Структура освітнього процесу в університеті побудована таким чином, що обов’язковим є врахування індивідуального вибору здобувачами вищої освіти навчальних дисциплін. Це підтвердили результати проведених опитувань, в яких переважна більшість респондентів вказали, що вони  мають можливість самостійно обрати навчальні дисциплін для їх подальшого вивчення.

За результатами онлайн-зустріч зі здобувачами вищої освіти освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» були намічені першочергові заходи з підвищення якості освітньої програми та освітнього процесу:

– науково-педагогічним працівникам продовжувати практику проведення семінарів науково-педагогічних працівників у Вищій школі педагогічної майстерності ТДАТУ для розширення можливостей використання викладачами сучасних педагогічних методів викладання (майстер-класів, навчальних дискусій, мозкового штурму, тренінгів, ділових ігор тощо);

– стимулювати проходження виробничого стажування викладачів і дуальної форми навчання здобувачів, відвідування інноваційних спеціалізованих виставок з метою підвищення фахового рівня, збільшення творчого потенціалу викладачів і зв’язку теоретичного матеріалу з практичними завданнями майбутніх фахівців;

– при оновленні освітньої програми приділити значну увагу спрямованості дисциплін на майбутню професію.

 

Гарант (2)