Головним завданням діяльності Таврійського державного агротехнологічного університету є високоякісна підготовка фахівців, а особливо їх практична підготовка у відповідності до вимог ринку праці. Одним з напрямків підвищення рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти є впровадження дуального навчання.
Дуальна система освіти є реальним шляхом вдосконалення практичної підготовки та головне надання майбутнім фахівцям компетенцій у відповідності до вимог роботодавців. Дуальне навчання не є виробничою практикою, а є гармонічним поєднанням вивчення теоретичного матеріалу та отримання практичних навиків на виробництві. Така форма навчання є прийнятною, перш за все, для мотивованих до самовдосконалення студентів.
В процесі професійної підготовки майбутнього фахівця формується його світоглядна позиція, закладаються основи фахового, економічного та логіко- інформаційного мислення, накопичуються необхідні знання, виробляються вміння та навички, формується здатність працювати у мінливих умовах ринку, приймати самостійні рішення та оцінювати їх з позиції доцільності.
З огляду на те, що на формування майбутнього фахівця великою мірою впливають його практичні навички, в Таврійському державному агротехнологічному університеті продовжується активне впровадження дуальної форми здобуття освіти, яка передбачає встановлення рівноправного партнерства закладів освіти, роботодавців та здобувачів освіти з метою набуття здобувачами освіти досвіду практичного застосування компетенцій та їх адаптації в умовах професійної діяльності.
Дуальна форма здобуття освіти передбачає навчання на робочому місці з виконанням посадових обов’язків відповідно до трудового договору. Така форма здобуття освіти спрямовується, зокрема, і на адаптацію здобувача освіти до першого робочого місця, що відповідає його освітній спеціальності та кваліфікації. Завданням закладу освіти є набуття здобувачем освіти компетенцій, які дадуть змогу йому адаптуватися до різноманітних економіко- технологічних змін. Дуальне навчання сприяє підвищенню рівня практичної підготовки студентів, формує й розвиває в них основні компетенції, що у свою чергу сприяє підвищенню ефективності подальшої професійної діяльності.
Для переходу на дуальну форму здобуття освіти необхідно виявити особисте бажання та пройти конкурсний відбір у роботодавців. Після цьго здобувач освіти укладає тристоронній договір із закладом освіти та роботодавцем щодо навчання за дуальною формою здобуття освіти і має виконувати свої зобов’язання в рамках договору. На підставі укладеного договору видається наказ ректора про перехід на дуальну форму навчаня. На сьогодні такі угоди вже укладено із 130 сучасними підприємствами, організаціями і установами. І є ще чимало підприємств, які відчувають гострий дефіцит у кваліфікованих кадрах і готові до співпраці з університетом для дуального навчання студентів.
Наші партнери:
ТОВ “ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД МІЛЄСТА-УКРАЇНА”, м. Мелітополь
ТОВ “МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД”, м. Мелітополь
ТОВ “МОЛОЧНО-ЖИРОВИЙ КОМБІНАТ “ПІВДЕННИЙ”, м. Мелітополь
КТ “ЖЕЛЄВ С.С. І КОМПАНІЯ “МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ЕЛЕВАТОРА”, м. Мелітополь
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ДІМІОРС”,м. Мелітополь
ТОВ “ТІТАН – 2004”, с. Семенівка Мелітопольського району
ТОВ “ГЕО-ІНЖИНІРІНГ УКРАЇНА”, м. Мелітополь
ТОВ “РУСЛАН-КОМПЛЕКТ”, м. Мелітополь
ПАТ “ГІДРОСИЛА МЗТГ”, м. Мелітополь
МФ ТОВ “ХЕГЕЛЬМАНН ТРАНСПОРТЕ ЮКРЕЙН”, м.Мелітополь
ПрАТ “БЕРДЯНСЬКІ ЖНИВАРКИ”, м. Бердянськ
GLOBAL FOOD SYSTEM, м. Запоріжжя
ТОВ “АЗОВСЬКІ ГІДРАВЛІЧНІ МАШИНИ”, м. Бердянськ
ТОВ “АГРОПАРАДІЗ”, м. Мелітополь
ПП “ЮГ ТЕХ СТАН +”, м. Мелітополь