Дотримання засад академічної доброчесності є двостороннім процесом, в який включені викладачі та здобувачі вищої освіти. Саме викладачі є прикладом та взірцем для наслідування молодого покоління. Втілення в життя ідеалів доброчесності та високого професіоналізму надихає молодь розвиватися, створювати власні наукові проекти та досягати нових вершин в освіті та науці на принципах академічної доброчесності. Відсутність єдиної позиції викладачів щодо порушень академічної доброчесності дезорієнтує здобувача вищої освіти, наштовхує на сумніви щодо вартості зусиль дотримання академічної доброчесності, а це підриває цінність проголошених загальноосвітніх стандартів академічного життя.

25 вересня 2019 року на кафедрі ТСС АПК було проведено засідання кафедри, на якому піднімались питання академічної доброчесності. Перед викладачами виступили заслужений діяч науки і техніки, перший проректор, професор, кандидат технічних наук Скляр Олександр Григорович та завідувач кафедри, доктор технічних наук, професор Дідур Володимир Аксентійович.

Було наголошено на тім, що академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:

  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право;
  • надання достовірної інформації про результати досліджень та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
  • контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти.