Мета стейкхолдерів (група впливу) впливає на координацію діяльності здобувачів вищої освіти, адміністрації та інтересів, а також співробітників відділу моніторингу якості освітньої діяльності  та інших структурних підрозділів для концентрованої роботи, спрямованої на удосконалення та підвищення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку показників якості. вищої освіти в університеті.

На інституційному рівні університету стейкхолдери мають право впливати на:

– прозорість управлінських, організаційних, кадрових процесів щодо освітнього процесу в університеті;

– організація вступної кампанії;

– адаптація здобувачів вищої освіти до академічного життя;

– оптимізація та вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, офіційного веб-сайту університету тощо);

– покращення роботи університетських служб (кафедра, деканат, відділ міжнародних зв’язків, студентське самоврядування, вчена рада університету (факультету), тощо);

– формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацією, списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;

– зв’язок із заявленими роботодавцями, організація та рівень працевлаштування випускників;

– створення груп сприяння академічній доброчесності, комісій з питань етики та академічної доброчесності, розвитку студентських організацій, гуртків, секцій, товариств тощо.

Критерії, за якими здійснюється перегляд освітніх програм, формуються як у результаті прогнозування розвитку галузі та потреб суспільства, так і в результаті зворотного зв’язку з випускниками, випускниками, здобувачами вищої освіти та науково-педагогічними працівниками.

З цією метою, відповідно до  ПОЛОЖЕННЯ про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного,  здійснюється онлайн-опитування стейкхолдерів на веб-сайті ТДАТУ щодо якості освітньої програми та якості освітньої діяльності.

Якість освітньої програми

Якість викладання дисциплін

Якість освітнього процесу

Доброчесність

Анкета для аспіранта