Сьогодні конкуренція в мережі Інтернет є дуже високою. Так, в україномовному Інтернеті за останні п’ять років загальна кількість сайтів збільшилася в декілька разів. В умовах гострої конкурентної боротьби вибір стратегії інтернет-просування продукту відіграє надзвичайно важливу роль. Сам процес просування товарів або послуг за допомогою мережі Інтернет є тривалим і практично не припиняється, і чим вище поставлена мета, тим більших витрат він вимагає. На сучасному етапі розвитку Інтернету й інформаційних технологій питання не стосується досягнення конкретного результату, а більшою мірою полягає в автоматизації процесу, скороченні часових і фінансових витрат.

І сьогодні це питання є актуальним не тільки для комерційних структур, а й для державних закладів вищої освіти. Роль веб-представництва ЗВО як основного засобу інформування абітурієнтів, роботодавців, партнерів сьогодні різко зросла. Головним комунікаційним засобом стає сайт університету, який об’єднує сайти структурних підрозділів, університетських спільнот, аж до сайтів окремих викладачів і студентів.

27 січня 2021 року відбувся семінар, присвячений оцінці, оптимізації і просуванню сайту ТДАТУ, на якому виступила контент-менеджер сайту, доцент  кафедри ТСС АПК Наталя Болтянська з доповіддю про вибір необхідних елементів структури, оптимізації змісту та функціональності сайту з точки зору різних цільових груп. (Детальніше…)

Доцент кафедри ТСС АПК Наталя Болтянська