Метою дисципліни є розвиток системного мислення,усвідомлення необхідності застосування основних засад системного аналізу до завдань управління та прийняття рішень, до дослідження складних явищ і процесів у інформаційних системах; надати студентам основні знання теоретичних і практичних основ методології системного аналізу для дослідження складних
міждисциплінарних проблем, методів формалізації системних завдань, що мають суперечливі цілі, невизначеності та ризики, що необхідні фахівцям з інформаційних технологій, формування умінь та компетенцій для прикладного застосування практичних інструментів системного аналізу для вирішення завдань міждисциплінарного характеру.
Завдання навчальної дисципліни: ознайомити студентів з основними принципами структурного системного аналізу та їх застосуванням у сучасному програмуванні.
За результатами вивчення дисципліни студент повинен
Знати:
– основніпоняття:система,елемент,взаємозв’язок,мета,результат,модель,моделювання;
– поняття декомпозиції та агрегування,
– поняття системного аналізу та його основні етапи;
– системно-теоретичний та математичний опис систем;
– методи набуття знань для систем підтримки прийняття рішень
Вміти:
– застосовувати системний аналіз як методологію вирішення проблем;
– формулювати основні системно-теоретичні задачі;
– створювати моделі систем;
– застосовувати метод декомпозиції та метод агрегування для вирішення практичних завдань;
– користуватися математичним та аналітичним інструментарієм для прийняття рішень в умовах невизначеностей та багатофакторних ризиків.
Робоча пограма “Системний аналіз” 1С, 2022-23 н.р.
Робоча пограма “Системний аналіз” 3 курс, 2022-23 н.р.