Метою вивчення дисципліни «Інженерія та технології створення віртуального середовища» є оволодіння принципами, методами та технологіями, необхідними для розробки інтерактивних цифрових середовищ. Студенти здобудуть знання про сучасні підходи до створення віртуальних просторів, 3D-моделювання, анімації та інтеграції контенту в ігрові та VR/AR-додатки.
Завданнями дисципліни «Інженерія та технології створення віртуального середовища» – вивчення методології створення віртуального середовища з використанням сучасних технологій. Здобувачі вищої освіти навчаться проектувати та оптимізувати 3D-об’єкти, створювати текстури, впроваджувати фізичні ефекти та інтегрувати елементи до інтерактивного простору. Особливу увагу буде приділено пайплайну розробки, що включає використання програмного забезпечення 3ds Max, Blender, Adobe Photoshop, Unreal Engine, Unity та ін.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен
знати:
1. Різноманітні підходи до роботи з текстурами, матеріалами, шейдерами, включаючи PBR-технології.
2. Техніки створення фізичних ефектів та освітлення у віртуальних середовищах.
3. Механізми налаштування параметрів освітлення, постобробки та ефектів у віртуальному середовищі.
4. Принципи роботи з анімацією та інтерактивністю в Unity та Unreal Engine.
5. Способи кодування текстурних карт і роботи з графічними каналами для оптимізації відображення в інтерактивних середовищах.
6. Основи роботи з динамічним і статичним освітленням в 3D-середовищах.
вміти:
1. Проводити текстурування об’єктів за допомогою різних технік, включаючи використання PBR матеріалів та шейдерів.
2. Інтегрувати 3D-об’єкти та контент в ігрові рушії Unreal Engine та Unity, оптимізуючи їх для ефективної роботи.
3. Розробляти фізичні ефекти та налаштовувати освітлення для віртуальних середовищ в Unity та Unreal Engine.
4. Використовувати техніки анімації для створення інтерактивних елементів в середовищах віртуальної реальності та ігрових рушіях.
5. Налаштовувати параметри імпорту моделей та контенту до Unity та Unreal Engine для коректної роботи в інтерактивних середовищах.
6. Кодувати текстури та працювати з графічними каналами для покращення якості відображення та оптимізації контенту.