Метою вивчення дисципліни «Проєктування інтерактивного віртуального середовища» є оволодіння принципами, методами та технологіями, необхідними для розробки інтерактивних цифрових середовищ у Unreal Engine та Unity. Студенти здобудуть знання про сучасні підходи до створення віртуальних просторів, техніки 3D-моделювання, матеріали та текстури, систему освітлення, фізичних ефектів та інтеграцію графічного контенту у високотехнологічні середовища.
Завданнями дисципліни «Проєктування інтерактивного віртуального середовища» – вивчення технологічного пайплайну створення віртуального середовища з акцентом на Unreal Engine та Unity.
Здобувачі вищої освіти навчаться: моделювати 3D-об’єкти з урахуванням оптимізації для інтеграції у рушії; розробляти та застосовувати матеріали на основі PBR-технологій; створювати освітлення та систему тіней у віртуальних сценах; налаштовувати фізичні ефекти, симуляцію динаміки та взаємодію об’єктів у реальному часі; працювати з ландшафтами, небесним куполом, частинковими системами та інтерактивними механіками.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен
знати:
1. Основні принципи та технології створення віртуальних середовищ.
2. Функціональні можливості рушіїв Unreal Engine та Unity для розробки інтерактивного контенту.
3. Технології 3D-моделювання, текстурування та створення матеріалів на основі PBR.
4. Методи налаштування освітлення, тіней, атмосферних ефектів у реальному часі.
5. Принципи оптимізації графічного контенту та продуктивності сцени.
вміти:
1. Розробляти та інтегрувати 3D-об’єкти у віртуальне середовище.
2. Створювати та налаштовувати матеріали та текстури з використанням PBR-технологій.
3. Використовувати освітлення та ефекти у Unreal Engine та Unity.
4. Реалізовувати взаємодію об’єктів, фізичні ефекти та симуляції у рушії.
5. Оптимізувати сцени для стабільної роботи у реальному часі.