ПРОЦЕСИ І АПАРАТИ (ГМ, 4+2с)

Знати:  основні поняття теорії гідромеханічних теплових и масообмінних процесів;  основні технологічні процеси переробної галузі;  конструкції машин і апаратів для виконання процесів переробки сільськогосподарської продукції;  принцип роботи обладнання і методи інтенсифікації.  основні проблеми науково-технічного розвитку техніки харчової промисловості;  технологічне устаткування галузі (класифікація, пристрій, особливості експлуатації, шляху і перспективи вдосконалення устаткування, машин і апаратів);  проблеми раціонального використання […]

ПАКУВАЛЬНА ТАРА ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПАКУВАННЯ (ГМ, 4к.+ 2с)

Знати:  як окремі види тари беруть участь в процесі обігу між виробником і споживачем не тільки разом з товаром, але і без нього, також елементи упаковки, які в комплексі з тарою або без неї виконують функцію захисту товару і навколишнього середовища, як застосування упаковки в торгово-технологічному процесі дозволяє:  захистити навколишнє середовище від шкідливої дії деяких […]

АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ (ГМ, 3 к.+1с)

В результаті вивчення дисципліни студент повинен Знати: види поновлюваних джерел енергії: сонця і вітру, біогазу, основи державної політики в області енергозбереження, методи і критерії оцінки ефективності використання енергії з врахуванням економічних і екологічних вимог в конкретних умовах, основні види поновлюваних джерел енергії: океану, геотермальної і теплова енергія, основи державної політики в області енергозбереження, методи і […]

МОНТАЖ, ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА РЕМОНТ ОБЛАДНАННЯ (ГМ, 4 к.+2с)

Знати:  систему управління інженерно-економічною підготовкою монтажного ви-робництва;  основні методи і способи проведення монтажних, експлуатаційних, ремонтних робіт;  основи планування проведення монтажних, експлуатаційних, ремонтних робіт;  зміст монтажно-технологічної документації і вимоги до неї;  правила приймання будівель, споруд під монтаж технологічного обладнання; Вміти: – планувати проведення монтажних, експлуатаційних та ремонтних робіт; – проводити перевірку проектно-кошторисної та технологічної документації на […]

МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОЦЕСІВ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЇХ РЕЗУЛЬТАТІВ (М2)

Мета навчальної дисципліни полягає у викладі принципів роботи і визначенні можливостей використання інструментальних методів аналізу складу, структури і властивостей матеріалів, явищ і процесів в них на різних стадіях здобуття, обробки, переробки і експлуатації. Програма курсу побудована таким чином, щоб дати можливість ґрунтовно вивчити етапи пошуку, аналізу наукової інформації, видам та методам проведення теоретичних і експериментальних […]

МАШИНИ, АВТОМАТИ ТА РОБОТОТЕХНІЧНІ КОМПЛЕКСИ (ГМ, 4 к.+2с)

Метою дисципліни “Машини, автомати та робототехнічні комплекси” (МАРК) є підготовка студентів для виробничо-техніч­ної, проектно-конструкторської і дослідної діяльності, пов’язаної з розробкою і експлуатацією машин, автоматів, потокових ліній та робототехнічних комплексів переробних і харчових виробництв; навчити студентів вміло використовувати знання, отримані в результаті фундаментальної підготовки з загальнонаукових і загальнотехнічних дисциплін для рішення інженерних задач, пов’язаних з виробничим […]