Нещодавно Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного, а саме  – гаранти освітніх програм зі спеціальності J3 «Туризм і рекреація», взяли участь у міжнародному освітньому нетворкінгу під назвою «Практико-орієнтована підготовка фахівців галузі знань J «Транспорт та послуги»: реалії та виклики».

Мета заходу – формування, змістовне і якісне наповнення освітніх програм; відповідність освітніх компонент-компетентностям; практична орієнтація майбутніх фахівців та набуття ними soft skills; дотримання правил доброчесності,  студоцентризму; формування індивідуальної траєкторії здобувачів, дієвого механізму вибору вибіркових компонентів тощо.

Своїм досвідом навчання здобувачів поділилися:  Міжнародний центр Ліверпульського університету імені Джона Мурса (Великобританія), Айовського державного університету (США), Академія професійного навчання «Меркур» (Словацька республіка).

Серед українських закладів: гаранти освітніх програм Національного університету біоресурсів і природокористування України, Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, та Закарпатсько угорського університету імені Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове).

Гаранти освітніх програм ТДАТУ: Валентина Демко та Ірина Колокольчикова представили діючи ОП «Туризм» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Валентина Демко поділилась досвідом проходження повної акредитації, а також роботи, що була проведена задля усунення зауважень та рекомендацій під час акредитації. Ірина Колокольчикова представила діючу ОП, приділила увагу напрямам практичної підготовки. Гаранти відповіли на питання наукової спільноти та взяли участь у діалозі з виробниками.

За підсумками нетворкінгу учасники напрацювали низку ідей та рекомендацій щодо подальшого вдосконалення освітніх програм: адаптації навчального змісту до потреб ринку послуг, поглиблення практико-орієнтованих компонентів, а також розширення міжнародної співпраці та можливостей мобільності.

Цей захід — важливий крок на шляху модернізації освітніх програм ТДАТУ. Участь у міжнародних дискусіях сприяє підвищенню якості освіти, інтеграції з міжнародним освітнім і професійним середовищем, а також допомагає краще враховувати потреби ринку праці при підготовці майбутніх фахівців.