З 21 по 30 жовтня з метою поглиблення знань та навичок у викладацькій діяльності, обміну досвідом з колегами, отримання практичних порад та інструментів для успішного навчання та викладання, Острівці Прогресильності Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, Західноукраїнського та Хмельницького національних університетів, в межах ініціативи «Як полегшити життя освітянина?» провели онлайн-курси підвищення кваліфікації «Нові можливості для викладача: майстер-клас від Острівців Прогресильності ОНУ імені І. І. Мечникова, ЗУНУ та ХНУ».
Учасниками курсів підвищення кваліфікації стали і викладачі кафедри фінансів, обліку і оподаткування Таврійського державного агротехнологічного універсітету імені Дмитра Моторного.
Програма підвищення кваліфікації була різноманітною, насиченою, цікавою та актуальною. «Педагогічна майстерність сучасного викладача: виклики та шляхи удосконалення» від професора, доктора педагогічних наук Світлани Гвоздій стала темою, яка довела, що майстерність педагогічна є мистецтвом! Мистецтво, що комбінує досвід викладання та сучасні освітні технології. Сьогоднішнє життя все більше занурюється в віртуальний світ, де освіта стає частиною цієї віртуальності. Штучний інтелект, адаптивне навчання, мобільні додатки, колаборативні інструменти та багато іншого відкривають безмежні можливості удосконалювати мистецтво бути учителем та викладачем. Саме тому удосконалення педагогічної майстерності для освітян повинне проявлятись через постійне професійне самовдосконалення, вміння адаптуватися до змін, застосовувати інноваційні методи навчання, співпрацювати і обмінюватись досвідом з колегами і бути психологічно готовим до змін.
Спікерка Ольга Заславська, кандидатка політичних наук, познайомила освітян з поняттям громадської освіти як інструмента досягнення цілей сталого розвитку. Олена Мотузенкопідняла вкрай актуальну тему про систему цінностей Глобальної солідарності як концептуальної основи відновлення України в умовах війни та у повоєнний період. Вадим Пєнов довів до освітян нормативно-правову базу, яка врегульовує дії людини при наданні допомоги не маючи медичної освіти. На відео-прикладі розібрали доречні дії та розвіяли 10 міфів домедичної допомоги, наголошуючи на алгоритмі «чую-бачу-відчуваю».
За результатами відвідування майстер-класу від Острівців, виконання самостійної роботи й успішного складання тесту викладачі кафедри отримати сертифікати про підвищення кваліфікації!


