28 жовтня у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного відбулось перше у цьому навчальному році засідання Вченої ради. Воно проходило у дистанційному форматі під керівництвом голови Вченої ради ректора Сергія Кюрчева.
Порядок денний складався з наступних питань:
- Про результати вступної кампанії в університеті у 2025 році.
- Про план профорієнтаційної діяльності в ТДАТУ.
- Про професійний розвиток науково-педагогічних працівників ТДАТУ у 2025-2026 навчальному році.
- Різне.
Про результати вступної кампанії в університету у 2025 році доповідав проректор з НПР Іван Чижиков. Вступна кампанія 2025 року, вже традиційно проходила у три етапи: основного – літнього та двох додаткових – восени. За її результатами ТДАТУ було зараховано 1983 здобувачі освіти. Із них:
- 1034 особи — на денну форму навчання,387 осіб — на заочну форму навчання (освітній ступінь бакалавра),
- 554 вступники — до магістратури,
- 8 осіб — до аспірантури.
Переважна більшість студентів — із Запорізької області (понад 75%). Серед коледжів-лідерів за кількістю вступників:
- Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ .
- Оріхівський фаховий коледж ТДАТУ.
- Ногайський фаховий коледж ТДАТУ.
Особливо приємно відзначити, що 27 вступників отримали державні гранти на навчання, що у сім разів перевищує показник минулого року. За результатами загальноукраїнських рейтингів ТДАТУ посідає:
1 місце серед закладів вищої освіти Запорізької області за кількістю бюджетних місць;
2 місце — за кількістю зарахованих бакалаврів;
1 місце серед релокованих університетів України за загальним контингентом студентів (6018 осіб).
Ректор Сергій Кюрчев подякував приймальній комісії, деканам та всім працівникам, які долучилися до проведення вступної кампанії, за професійну й злагоджену роботу в непростих умовах воєнного часу.
Наступним на засіданні було розглянуто питання щодо плану профорієентаційної діяльності в ТДАТУ. Основна мета — підвищення привабливості університету серед майбутніх вступників, розширення партнерських зв’язків із навчальними закладами області та країни, а також удосконалення системи довузівської підготовки.
Заплановано створення чотирьох команд, які реалізовуватимуть профорієнтаційні завдання:
- інформаційна група — популяризація діяльності університету через ЗМІ та соціальні мережі;
- профорієнтаційна група — безпосередня робота зі школами, ліцеями, коледжами;
- підготовча група — організація та проведення курсів для майбутніх абітурієнтів;
- студентська команда “Моторна кампанія” — участь у презентаційних заходах та освітніх проєктах.
Впродовж року планується реалізувати низку тематичних проєктів і заходів: «Орієнтир вступника», «Лідери ідей», а також фінальний фестиваль «АБІТФЕСТ», який стане підсумком профорієнтаційної кампанії. Продовжиться робота дистанційних підготовчих курсів, співпраця з центрами зайнятості, ветеранськими організаціями, громадськими об’єднаннями, а також освітніми закладами різних регіонів України.
Проректор з НПР та ПР Анастасія Коноваленко доповідала про професійний розвиток науково-педагогічних працівників ТДАТУ у 2025-2026 навчальному році. Згідно з чинним законодавством, кожен викладач має проходити підвищення кваліфікації не менше одного разу на 5 років обсягом щонайменше 6 кредитів. Було зроблено акцент на динаміці показників відповідності вимогам, аналізі по факультетах та кафедрах.
Зупинилась Анастасія Коноваленко і на новітніх освітніх ініциативах. У вересні команда ТДАТУ успішно завершила участь у програмі професійного розвитку академічних менеджерів, презентувавши власний проєкт інституційних змін міжнародним експертам. Викладачі кафедри менеджменту продовжують навчання за програмою «Зміни тут», опановуючи сучасні підходи до залучення громадян у процеси місцевого самоврядування.
ТДАТУ активно розвиває власні програми навчання. На 2025–2026 навчальний рік заплановано:
NoveFood-2025 — підвищення кваліфікації у сфері харчових технологій;
FEB-2026 — для викладачів економічного напряму;
TechnoMay-2026 — для інженерно-технічних спеціальностей;
МАГНІТ — нова інноваційна програма професійного розвитку.
Яскравим прикладом розвитку професійних компетентностей є проєкт DigiTech, у межах якого створено лабораторію проєктування та забезпечено навчання викладачів механіко-технологічного факультету. Це дозволило реалізувати ще один грант — на створення лабораторії адитивних технологій і підписати угоду про співпрацю з Пологівською громадою.
З усіх питань, розглянутих на засіданні вченої ради, було прийнято узгоджені рішення та дано відповідні доручення.





