29–31 жовтня 2025 року в онлайн-форматі відбулась XVII Міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті», яка традиційно об’єднала найкращі заклади освіти, наукові установи, освітні організації та видавництва з України та з-за кордону. 

Вже багато років поспіль активну участь у виставці беруть науковці Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного. За результатами, ТДАТУ удостоєний золотої медалі та почесного звання “Лідер інновацій в освіті – 2025”.

Цьогоріч у заході взяли участь 243 учасники з Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської областей, м. Києва, а також з Польщі, Литви, Румунії, Угорщини та Естонії.

Впродовж трьох днів учасники мали змогу долучитися до 48 наукових і практичних заходів – конференцій, презентацій, семінарів, майстер-класів, круглих столів, практикумів і дискусійних панелей. Центральними темами обговорення стали інноваційні підходи до навчання, цифровізація освітнього процесу, науково-методичний супровід і розвиток партнерських програм у сфері освіти.

Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного представив свої досягнення в номінації «Науково-методичний супровід упровадження науково-інноваційних освітніх проєктів і програм».

Автори роботи:

Сергій Кюрчев – ректор ТДАТУ, доктор технічних наук, професор, заслужений працівник освіти України;

Анастасія Коноваленко – проректор з науково-педагогічної роботи та перспективного розвитку, доктор економічних наук, професор;

Оксана Лисак –к.е.н., доцентка кафедри економіки і бізнесу.

Під час дискусійної панелі «Інноваційні моделі підвищення кваліфікації: науково-методичний супровід і персоналізація навчальних траєкторій викладачів» обговорювались важливі питання. Серед них:

  • розробка моделей персоналізованого професійного розвитку науково-педагогічних працівників ЗВО;
  • реалізація партнерських програм підвищення кваліфікації;
  • науково-методичний і організаційний супровід освітніх проєктів;
  • айдентика та комунікаційні стратегії програм підвищення кваліфікації.

Цей успіх підтвердив високий рівень професіоналізму науково-педагогічного колективу університету, системність у впровадженні інноваційних освітніх практик і прагнення до безперервного розвитку.

Підсумки участі свідчать, що Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного впевнено зміцнює свої позиції серед провідних освітніх і наукових установ країни, активно впроваджуючи інновації в освітній процес і формуючи нові стандарти якості вищої освіти.