25 листопада у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного відбулося засідання Вченої ради. Воно проходило у дистанційному форматі під керівництвом голови Вченої ради, ректора Сергія Кюрчева.

Порядок денний складався з наступних питань:

  1. Про результати впровадження в університеті елементів змішаної форми навчання у І семестрі 2025–2026 н. р.

  2. Про перспективні напрями міжнародної діяльності університету.

  3. Про функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університеті.

  4. Різне.

Перший проректор Олександр Ломейко доповів про результати впровадження змішаної форми навчання в університеті. Відповідно до наказу ректора та з метою підвищення рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти у ТДАТУ в І семестрі 2025–2026 навчального року було запроваджено змішану (гібридну), тобто аудиторно-дистанційну форму навчання.

Керівництвом ТДАТУ було продовжено співпрацю з Іллінецьким аграрним фаховим коледжем, на базі якого проходили навчання здобувачі спеціальностей «Агроінженерія», «Агрономія», «Садівництво і плодівництво», «Харчові технології» та «Галузеве машинобудування», а також частково — «Цивільна безпека» та «Геодезія та землеустрій». Очне навчання проводилося в спеціалізованих лабораторіях і на виробничих майданчиках коледжу.

Змішану форму навчання також було запроваджено на факультетах енергетики та комп’ютерних технологій, а також економіки та бізнесу. Аудиторні практичні заняття відбувалися у лабораторіях на базі Запорізького національного університету. Для організації освітнього процесу було затверджено відповідний графік та розклад занять.

Проректорка з НПР та ПР Анастасія Коноваленко доповіла про перспективні напрями міжнародної діяльності університету. Вона розповіла про результати опитування серед викладачів і здобувачів щодо інтернаціоналізації ТДАТУ, яке було проведено у жовтні. Зокрема, було оцінено поточний стан інтернаціоналізації, мотивацію учасників освітнього процесу долучитися до розробки Стратегії інтернаціоналізації, їх бачення перешкод та переваг, що сприяють розвитку міжнародної діяльності.

Окрім того, було висвітлено питання, що стосуються підготовки колективу університету до формування звітності для подання до міжнародних рейтингів, а також підготовки конкретних пропозицій на конкурс Erasmus+ 2026.

Завідувачка відділу моніторингу якості освітньої діяльності Радміла Скляр представила результати функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університеті, наголосивши на її важливості для відповідності сучасним стандартам та вимогам стейкхолдерів. У доповіді було висвітлено динаміку моніторингу й перегляду освітніх програм, аналіз результатів опитувань здобувачів і стан оновлення обов’язкових компонентів відповідно до затверджених процедур.

Окрему увагу доповідачка приділила підсумкам успішних акредитацій, що підтвердили дієвість системи якості та окреслили ключові напрями подальшого удосконалення освітнього процесу. За її словами, врахування рекомендацій експертів, посилення відкритості та взаємодії зі стейкхолдерами забезпечить сталий розвиток університету та підвищення якості вищої освіти.

З усіх питань, розглянутих на засіданні Вченої ради, було прийнято узгоджені рішення та надано відповідні доручення.