IMG_197623 травня в Таврійському державному агротехнологічному університеті відбулося урочисте відкриття II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Аграрний маркетинг». 

Олімпіада проводиться з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, інтенсифікації та удосконалення навчального процесу, виявлення якості підготовки фахівців з аграрного маркетингу, стимулювання потреб у творчому оволодінні знаннями та реалізації здібностей студентів, відбору талановитої молоді та створення умов для розвитку її інтелектуального потенціалу.

В олімпіаді беруть участь 118 студентів з 24-ьох ЗВО України:

  1. Білоцерківський національний аграрний університет
  2. Вінницький національний аграрний університет
  3. ДВНЗ Приазовський державний технічний університет
  4. ДВНЗ Херсонський державний аграрний університет
  5. Дніпровський державний аграрно-економічний університет
  6. Житомирський національний агроекологічний університет
  7. Луганський національний аграрний університет
  8. Луцький національний технічний університет
  9. Львівський національний аграрний університет
  10. Миколаївський національний аграрний університет
  11. Національний аерокосмічний університет ім. М.С. Жуковського «ХАІ»
  12. Національний університет «Запорізька політехніка»
  13. Національний університет «Львівська політехніка»
  14. Національний університет біоресурсів та природокористування
  15. Подільський державний агро-технічний університет
  16. Полтавська державна аграрна академія
  17. Сумський національний аграрний університет
  18. Таврійський державний агротехнологічний університет
  19. Уманський національний університет садівництва
  20. Харківський державний університет харчування та торгівлі
  21. Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
  22. Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
  23. Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка
  24. Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

Учасники олімпіади мають змогу перевірити свої знання у двох турах. Перший тур – практичний, передбачає розрахунково-аналітичні завдання; другий тур – теоретичний, спрямований на визначення рівня теоретичних знань конкурсантів. У цьому турі учасникам буде запропоновано опрацювати тестові завдання. Крім того, в рамках олімпіади відбудеться проведення науково-творчого конкурсу.

Підведення підсумків і нагородження переможців  Всеукраїнської студентської олімпіади відбудеться 24 травня 2019 року.

Оргкомітет олімпіади висловлює подяку ректорам зазначених вищих навчальних закладів за забезпечення участі студентів у ІІ-му етапі Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Аграрний маркетинг».

В олімпіаді беруть участь та борються за перемогу найкращі студенти відомих вузів з різних куточків України. Побажаємо їм успіху!

За матеріалами: кафедра маркетингу