23 травня в Таврійському державному агротехнологічному університеті відбулося урочисте відкриття II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Аграрний маркетинг».
Олімпіада проводиться з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, інтенсифікації та удосконалення навчального процесу, виявлення якості підготовки фахівців з аграрного маркетингу, стимулювання потреб у творчому оволодінні знаннями та реалізації здібностей студентів, відбору талановитої молоді та створення умов для розвитку її інтелектуального потенціалу.
В олімпіаді беруть участь 118 студентів з 24-ьох ЗВО України:
- Білоцерківський національний аграрний університет
- Вінницький національний аграрний університет
- ДВНЗ Приазовський державний технічний університет
- ДВНЗ Херсонський державний аграрний університет
- Дніпровський державний аграрно-економічний університет
- Житомирський національний агроекологічний університет
- Луганський національний аграрний університет
- Луцький національний технічний університет
- Львівський національний аграрний університет
- Миколаївський національний аграрний університет
- Національний аерокосмічний університет ім. М.С. Жуковського «ХАІ»
- Національний університет «Запорізька політехніка»
- Національний університет «Львівська політехніка»
- Національний університет біоресурсів та природокористування
- Подільський державний агро-технічний університет
- Полтавська державна аграрна академія
- Сумський національний аграрний університет
- Таврійський державний агротехнологічний університет
- Уманський національний університет садівництва
- Харківський державний університет харчування та торгівлі
- Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
- Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
- Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка
- Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Учасники олімпіади мають змогу перевірити свої знання у двох турах. Перший тур – практичний, передбачає розрахунково-аналітичні завдання; другий тур – теоретичний, спрямований на визначення рівня теоретичних знань конкурсантів. У цьому турі учасникам буде запропоновано опрацювати тестові завдання. Крім того, в рамках олімпіади відбудеться проведення науково-творчого конкурсу.
Підведення підсумків і нагородження переможців Всеукраїнської студентської олімпіади відбудеться 24 травня 2019 року.
Оргкомітет олімпіади висловлює подяку ректорам зазначених вищих навчальних закладів за забезпечення участі студентів у ІІ-му етапі Всеукраїнської студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Аграрний маркетинг».
В олімпіаді беруть участь та борються за перемогу найкращі студенти відомих вузів з різних куточків України. Побажаємо їм успіху!
За матеріалами: кафедра маркетингу