17 травня 2024 р. було оголошено результати всеукраїнського конкурсу есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватись не можна порушувати». Конкурс проводився в межах VII міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: національний та європейський досвід» на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.
Поважне журі конкурсу представлене провідними фахівцями закладів освіти різних рівнів та наукових установ. Від Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного традиційно у складі журі конкурсу була д.філол.н., професор кафедри суспільно-гуманітарних наук Тетяна Шаровп. Кожна конкурсна робота проходила «сліпе» рецензування трьома членами журі за такими критеріями: оригінальність, самостійність, критичне осмислення проблеми, аргументованість думки, відповідність есеїстичній формі, грамотність оформлення та ін.
У різних категоріях брали участь здобувачі середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти. Серед учасників категорії «Заклади вищої освіти» були представники Національної академії внутрішніх справ, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Волинського національного університету імені Лесі Українки, Запорізький національний університет, Національний університет «Острозька академія» та ін.
Від ТДАТУ цього року взяли участь у конкурсі есе 2 здобувачі освіти 1 курсу бакалаврату спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. За рішенням журі дипломом ІІІ ступеня нагороджений Дмитро Петров (керівник: к.філол.н., доцент кафедри суспільно-гуманітарних наук Аліна Землянська).
Перемога в конкурсі є результатам глибокого опрацювання студентами питань академічної доброчесності та відповідальності за порушення її принципів у процесі вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням та основи академічного письма». Участь у таких заходах дозволить здобувачам освіти вже з перших курсів виробити власну позицію щодо необхідності дотримання етичних принципів академічної спільноти, ознайомитись із досвідом представників інших закладів освіти, а також долучитись до найактуальніших досліджень цієї тематики.




