З 29 по 31 травня 2024 року на базі кафедри вищої математики і фізики ТДАТУ відбулася V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації».

 Конференція розпочала свою роботу 29 травня з пленарного засідання, яке проходило у форматі інтернет-конференції на платформі Zoom. У своєму вступному слові завідувачка кафедри вищої математики і фізики Наталя Дьоміна зазначила, що до оргкомітету надійшло 119 заявок від 196 науковців з 6 країн світу. Серед учасників конференції: 2 академіки НАПН України, 2 члени-кореспонденти НААН України, понад 60 докторів наук, професорів, майже 70 кандидатів наук, а також близько 40 здобувачів різних рівнів вищої освіти, близько 30 викладачів та вчителів.

З нагоди відкриття конференції учасників згідно із програмою вітали ректор Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, доктор технічних наук, професор Сергій Кюрчев проректор з наукової роботи Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, професор Анатолій Панченко та декан факультету енергетики і комп’ютерних технологій  Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, кандидат технічних наук, доцент Сергій Галько.

До учасників конференції з привітальний словом звернулась  директор Інституту професійної освіти Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України Валентина Радкевич.

На пленарне засідання було винесено 5 доповідей:

1. Освітній процес релокованого закладу вищої освіти: виклики та шляхи їх подолання

Олександр Ломейко – кандидат технічних наук, доцент, перший проректор Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (м. Запоріжжя, Україна)

2.Використання електронних освітніх платформ для розвитку STEM освіти: виклики та перспективи

Олександр Гуменний – кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії електронних навчальних ресурсів Інституту професійної освіти НАПН України (м. Київ, Україна)

3.Про єдиний підхід до диференціальних та різницевих рівнянь. Рівняння на часових шкалах

Олександр Станжицький – доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри загальної математики, Київський національний університет імені Тараса Шевченка (м. Київ, Україна)

4.До методики оброблення експериментальних даних

Володимир Надикто – доктор технічних наук, професор, член-кореспондент НААН України, заслужений діяч науки і техніки України, професор кафедри «Експлуатація та технічний сервіс машин» Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (м. Запоріжжя, Україна) 

5.Spin Physics in low dimensional semiconductors

Dr. Elena Shornikova – from  Experimentelle Physik 2 Fakultaet Physik TU Dortmund (ФРН)

30 травня 2024 року у формі інтерактивного спілкування учасників в режимі online-конференцій на платформі Zoom проходили засідання за двома проблемними напрямками, а саме фізико-математичні і технічні науки та педагогічні науки. Доповіді виголошувалися на п’яти секційних засіданнях.

Доповіді визвали зацікавленість у присутніх, що спричинило жваве їх обговорення і питання доповідачам. Значний інтерес викликали доповіді, які присвячено використанню інноваційних технологій в освітньому процесі, інклюзії в освіті та проблемам фізико-математичних і технічних наук.

Конференція завершила свою роботу заключним засіданням, яке відбулося 31 травня 2024 року, на якому учасниками конференції було обговорено і схвалено Ухвалу.

Оргкомітет конференції  дякує всім учасникам конференції за участь, всім спікерам за актуальні, цікаві і змістовні доповіді, всім партнерам за співпрацю, за плідну роботу й налаштований на продовження взаємовигідної співпраці в різноманітних спільних наукових заходах та проектах.

Бажаємо всім здоров’я, творчої наснаги, перемоги і миру!

За підсумками конференції буде сформовано електронний збірник матеріалів та сертифікати учасника, які можна завантажити з сайту конференції з 15 червня.