Наприкінці лютого на кафедру маркетингу ТДАТУ завітала директор турагенції «Караван» Світлана Касьяненко. Зустріч відбулась в рамках навчальної практики студентів-маркетологів для того, щоб поділитися своїми знаннями і досвідом з молодим поколінням.
«Караван» існує вже понад 10-ти років, що свідчить не тільки про стабільність його діяльності, а й про розвиток туристичного бізнесу в цілому. З часу заснування «Каравану», асортимент послуг, пропонованих клієнтам, значно зріс. Він поповнився послугами з оформлення віз і всіляких документів, організації навчальних турів та багато іншого. Усі менеджери, які працюють в туристичному агентстві, не тільки кваліфіковані професіонали, а й знавці своєї справи зсередини: завдяки своєму власному досвіду вони радять лише найкращі варіанти своїм клієнтам, і ті, в свою чергу, стають друзями «Каравану».
Говорячи про турагенції, неможливо не сказати про його господиню. Світлана Касьяненко приділяє весь свій час агентству, яке вимагає максимальної турботи і уваги. Крім того, своїх клієнтів вона вважає друзями, тому наполягає на індивідуальному підході до кожного з них. Особливістю її агентства є обов’язковий подарунок кожному відвідувачу в кінці обслуговування. Ось і кожен з нас отримав подарунок на згадку про зустріч – брелок «Караван». Світлана створює враження шалено приємної і харизматичної співрозмовниці, яка в обмежений час може відповісти на безліч питань.
Дана зустріч розкрила перед нами нову галузь туристичного бізнесу, де маркетологи можуть застосувати свої знання. Завдяки наполегливості, працелюбності та постійному прагненню до досконалості можна досягти будь-яких вершин. А яка вершина це буде: Джомолунгма або Кіліманджаро – вирішувати вам.
Агамірова Вікторія, 31 МК





