У рамках навчальної практики Таврійського державного агротехнологічного університету за спеціальністю «Маркетинг» відбулася зустріч студентів із власницею ресторану швидкого харчування «Royal Нamburger».

Наталя Георгіївна – підприємець, яка розвиває свій бізнес з великою любов’ю та турботою про дітей. З точки зору маркетингу, даний ресторан швидкого харчування має формат франчайзингу. Його споживчий сегмент – родини з дітьми. Однак, інноваційний підхід та креативні ідеї, перш за все жінки та бабусі, дозволили створити нову модель бізнесу в Мелітополі.

«Royal kids» – інтерактивне містечко професій для дітей до 10 років. Професійні аніматори допомагають та навчають майбутніх фахівців побудувати будинок, вилікувати хворого, потушити пожежу, запропонувати продукти в супермаркеті, господарювати на власній фермі. Все під рукою: стоматологічний кабінет, будівельний кран, касовий апарат і, навіть, маленька корова. Протягом зустрічі із Наталею Георгіївною студенти дізналися про конкурентну перевагу серед інших дитячих майданчиків у Запорізькій області – лазерний лабіринт.

Бесіда із Наталією Георгіївною розкрила важність проблем маркетингового менеджменту. Досвід господарки показує, що не важливо, яку галузь бізнесу ти опановуєш, важливо якою інформацією володієш. Наталія Георгіївна поділилася досвідом, що для початку вдалого бізнесу необхідно черпати новинки у різних кутках країни, та за її межами. Це буде великим плюсом, адже буде можливість здивувати людей нововеденнями і виграти у конкурентів.

Як для маркетолога, ця зустріч ще раз довела, що навіть якщо підприємство має надзвичайні рекламні витрати та власний сегмент споживачів, без інноваційного маркетингу воно не має переваги над конкурентами.

Голибнича Аделіна, спеціальність «Маркетинг», 31 група