Дуже важливим питанням при підготовці фахівців будь-якої галузі є обґрунтування освітньої програми навчання. В її основі лежить змістовна структура навчальних дисциплін, яка враховує вибіркову складову. Це надає можливість майбутньому спеціалісту відповідати вимогам ринку та мати професійні навички в своїй галузі.
22 березня 2016 року викладачами кафедри маркетингу було організовано круглий стіл з питань обговорення сутності та наповнення освітньої програми за напрямом підготовки «Маркетинг». У круглому столі прийняли участь понад 20 фахівців та керівників підприємств.
У результаті дискусії було визначено роль іноземних мов у підготовці майбутніх маркетологів. Дуже важливим було зазначено питання щодо формування навичок з комунікабельності, ведення переговорів та укладення контрактів.
Позитивною відзначена практична складова, яка передбачає зв’язок освітнього процесу з виробництвом через проведення тренінгів, навчальних практик, виробничих екскурсій. Фахівці підкреслили актуальність залучення виробників у навчальний процес в межах лекційних та практичних занять.
Сподіваємося на подальшу співпрацю з виробниками при підготовці професійних фахівців, які затребувані як в Україні та і за її межами.
Колектив кафедри маркетингу










