«Якщо розкриття упаковки перетворюєш у ритуал,
то й її зміст стає особливим.
Упаковка сама по собі може розповісти цілу історію»
Уолтер Айзексон.

10 листопада 2015 року на базі Таврійського державного агротехнологічного університету відбувся захист творчих робіт «Найкращий зі спеціальності «Маркетинг».

Суть творчої роботи полягала у розробленні та обґрунтуванні переваг упаковки для плодоовочевої продукції або зелені на вибір.

На виконання творчого проекту студентам було надано близько місяця. Слід відзначити, що участь у даному конкурсі була не просто змогою здобути новий досвід, але й можливістю отримати цінні призи.

За результатами поданих заявок було визначено, що участь прийматимуть 11 студентів-маркетологів від 3-го до 6-го курсу навчання включно. За вимогам конкурсу, від учасників вимагалось надати текстовий варіант творчою роботи, що включав у себе інформацію про світовий та вітчизняний досвід пакування плодоовочевої продукції та зелені, основні вимоги до упаковок, розрахунок собівартості упаковки створеної особисто та її переваги з-поміж інших упаковок; презентація, що підкріплюватиме текстовий матеріал конкурсної роботи; макет запропонованої упаковки.

Захист творчих робіт проводився в ауд. 9.219 на кафедрі маркетингу. Учасники мали змогу запросити на захід бажаючих їх підтримати. Оцінювання проводилося журі, до складу якого увійшли: Ломейко О.П. – голова оргкомітету, директор інституту післядипломної освіти та дорадництва Подшивалов Г.В., д.е.н., доцент Легеза Д.Г., к.е.н., доцент Сокіл Я.С., маркетолог ДП МЗ «Гідромаш» Жежулов С.В., директор ПП «Ткачов» Ткачов Ю.Д.

Макети упаковок були представлені в аудиторії на столі, тож усі присутні могли побачити роботи ще перед початком захисту, та сфотографуватися з ними. Захід було відкрито промовою д.е.н., доцентом Легезою Д.Г., яка розповіла про участь студентів спеціальності «Маркетинг» у конкурсі творчих робіт «Найкращий зі спеціальності «Маркетинг» у рамках співпраці університету з Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва, яким було надано матеріальні кошти на придбання цінних подарунків учасникам, та про надану можливість підвищити якість підготовки фахівців. Захищали свої творчі роботи наступні студенти:

1.        Агамірова В.К., 31 МК

2.        Крюковська К.І., 31 МК

3.        Лєбєдєва І.Г., 11 МБ МК

4.        Шебуняєва А.С. 41 МК

5.        Стецун В.М., 11 МБ МК

6.        Цемашко Ю.М., 41 МК

7.        Бойко Є.С., 41 МК

8.        Фірсова Н.М., 41 МК

9.        Дуріцин О.А., 21сМК

10.     Макарова А.О., 31 МК

11.     Шукурова Е.С., 21 МБ МК

Учасниками було обрано різноманітні продукти плодоовочівництва, серед яких були: морква, дині, гострий перець, мандарини, часник, яблука. Деякі з учасників вирішили піти далі, та запропонували: упаковку для сушених овочів, упаковку для борщового набору, упаковку для заморожених овочів.

Кожен зі студентів підійшов до участі в конкурсі відповідально, підготувавши яскраві презентації та цікаві доповіді, що не залиши присутніх байдужими. Усі бажаючі могли задати питання, що найбільше зацікавили, та жоден конкурсант не розгубився і зміг надати влучну відповідь, що зайвий раз підтвердило професіоналізм учасників.

За підсумками конкурсу біло обрано переможців і присвоєно їм перше та друге місця відповідно. Ними стали:

1 місце: Агамірова В.К., 31 МК, з упаковкою для сушених овочів «Секреты оборщения»;

2 місце: Цемашко Ю.М., 41 МК, з упаковкою для часнику «I ♥ Garlic».

Ми раді вітати учасників та нагадуємо студентам, що не слід втрачати нагоди і приймати участь у конкурсах, якщо є така можливість!

Шебуняєва А.С.,

студентка 41 МК