30 жовтня 2015 року у Центрі культури та дозвілля ТДАТУ відбувся святковий концерт, приурочений Дню маркетолога, котрий в Україні святкують 25 жовтня.
В нашому університеті цей день відзначається вже четвертий раз. Кожен рік велика сім’я маркетологів збирається разом та показує не лише власні таланти, але й інтелектуальні та творчі здібності, без яких неможливо стати гарним маркетологом.
Цього року кожна група отримала такі завдання:
1. Підготувати рекламу спеціальності «Маркетинг».
2. Створити нову емблему нашого університету.
3. Зробити пародію будь-якого виду реклами задля отримання якісного результату.
Всі три конкурсні завдання оцінювали члени журі, яке складали:
· Васильченко Олена Олегівна – заступник декана факультету економіки та бізнесу з організаційно-виховної роботи;
· Воронянська Олена Владиленівна – начальник центру профорієнтації та довузівської підготовки;
· Застрожников Андрій Григорович – керівник фермерського господарства «Таврида-Агро», доцент кафедри маркетингу;
· Колеснікова Юлія – менеджер з реклами та зв’язків з громадськістю заводу «ТУРБОКОМ», випускниця спеціальності маркетинг.
Протягом всього свята присутні насолоджувались виступами талановитих студентів. Гості побачили композиції танцювального колективу під керівництвом студентки 52 МБМК групи Артеменко Катерини, східні танці у виконанні студентки 31 МК групи Крюковської Катерини, а також вокальні виступи Гриднєвої Дар’ї, Зануди Романа та Шматолохи Надії. Окреме музичне привітання підготували студенти групи 21 МК.
Разом із тим було окреме завдання, яке потрібно було виконати у глядацькому залі. Воно виявилось легким, бо потрібно було вгадати бренди за логотипами, зображення яких були незавершені. Справжні маркетологи завзято писали назви, але обмеження у часі все ж таки дозволили виявити найкмітливіших.
Важливим етапом свята стала посвята першокурсників у маркетологи. Посвята відбувається кожного року, але завдання, які потрібно виконати першокурсникам, змінюються кожного разу. Цього року досвідчені магістри провели для першокурсників позачергову сесію, яка була для них першою, але такою ж несподіваною та цікавою. Першокурсники проявили себе, як веселі та розумні студенти й надали відповіді на усі запитання загального характеру. Після цього першокурсники отримали зелені краватки з емблемою спеціальності «Маркетинг», що свідчило про те, що тепер вони є повноправними членами великої родини маркетологів в нашому університеті.
За підсумками всіх конкурсів отримали такі результати:
І місце – група 21 сМК;
ІІ місце – група 41 МК;
ІІІ місце – група 51 МК.
Наприкінці свята усі студенти вийшли на вулицю та усі разом замовили бажання, відпустивши у небо повітряні кульки із сподіваннями на щасливе, мирне майбутнє та нескінченний потік ідей, які дуже потрібні маркетологам.
Страхова Карина, 31 МК група,
голова відділу журналістики ФЕБ
Фото Ганни Бовкун



















