Кафедра маркетингу активно займається профорієнтаційною роботою і щорічно проводить різні пізнавальні тренінги для школярів нашого міста Мелітополя та району.
Так, з 28 по 29 жовтня 2015 року, на кафедру завітали школярі для участі у тренінгу «Моя спеціальність – МАРКЕТИНГ».
Зараз для школярів настає відповідальний крок у житті – обрати свою професію, тому метою тренінгу було ознайомлення зі спеціальністю та можливими професіями фахівця-маркетолога.
Модератором даного тренінгу виступала кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу –Серських Надія Сергіївна.
Тренінг складався з двох частин – теоретичної та практичної.
У першій частині під назвою «Чому не вчать у школі – КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ», доповідали викладачі про товар та товарну політику (к.е.н., доц. Колокольчикова Ірина Володимирівна), про ціну та цінову політику (к.е.н., доц. Шквиря Наталья Олександрівна), про рекламу та PR (к.е.н., доц. Куліш Тетяна Володимирівна), про брендинг та збут (к.е.н., доц. Сокіл Яна Сергіївна), а також про інтернет-маркетинг та електронну комерцію (к.е.н., доц. Серських Надія Сергіївна).
Практична частина під назвою «Моя майбутня професія» була дружним змаганням між командами учасників, завданням якого було створення власного слогану певної торгової мережі та вибір професії для кожного члена команди у відповідності з їх побажаннями та здібностями для розвинення обраної фірми або компанії. Кожна команда креативно презентувала свою мережу, тому журі було складно обрати найкращих.
Після тренінгу для школярів була проведена екскурсія по університету, також вони спілкувались з завідуючою кафедри маркетингу, доктором економічних наук – Легезою Дарією Георгієвною, а також з деканом факультету «Економіки та бізнесу» – Карманом Сергієм Вікторовичем.
Учні шкіл міста та району були запрошені на святкування «Дня Маркетолога», який відбувся 30 жовтня, де і нагородили команди переможців солодкими призами, а всім учасникам тренінгу видали сертифікати.
Кафедра маркетингу















