Рекламна діяльність є маленьким шматочком великого маркетингового пирога. Тому ця солодка і креативна частина найбільше привернула увагу студентів спеціальності «Маркетинг» під час навчальної практики.

Рекламне агентство – це організація, робота якого може включати в себе безліч послуг, починаючи від публікації візиток і закінчуючи закінченням пропозицією щодо проведення політичної кампанії. Будь-яке агентство складається з команди професіоналів, кожен з яких напрацьовує і поповнює досвід, поглиблює свої навички, постійно знаходиться в курсі нових інноваційних досягнень. Завдяки цьому ваші проблеми, як клієнта, можуть зважитися швидко, ефективно, а найголовніше, дешевше, ніж, якби ви це зробили самі.

До нас в гості навідався глава рекламного агентства «Панда», яке вже як 6 років здійснює функції, пов’язані зі створенням рекламних матеріалів, а саме: зовнішньої реклами, поліграфії, широкоформатного друку, веб-дизайну, сувенірної продукції. Послуги цієї організації розширюються через оренду рекламних площин, промоакції і взаємодія з виробничими базами Запоріжжя, Харкова, Києва. Співробітники підприємства професійно привертають увагу потенційних покупців на об’єкт рекламування за допомогою ефективних методів і прийомів, а також індивідуальних маркетингових підходів. І це не дивно. Адже глава агентства, Микола Хілько, є випускником ТДАТУ за фахом економіка підприємств. Як каже Микола: «Я знайшов себе в сфері рекламної діяльності», – і це зайвий раз підтверджує те, що роль маркетингу, а також його застосування в сучасному світі, стрімко зростає. Його головний похід до роботи – це чітке розуміння своїх сил і можливостей. А головним принципом роботи є чесність з клієнтом, відповідальність і постійне вдосконалення.

Для нас, студентів-маркетологів, було дуже корисно поспілкуватися з професіоналом в сфері рекламної діяльності. Досвід і знання в цій сфері ще невеликі і ми часто плутали два дуже важливих поняття: рекламу і маркетинг. Ці компоненти в один і той же час дуже важливі і, тим не менш, різні. Реклама виростає з плану маркетингу, і план реклами створюється майже так само як план маркетингу.

Студенти переконалася в тому, що підприємства такого типу дійсно необхідні в розвитку бізнесу. Реклама – це складний стратегічний процес, який має свою специфіку і вимоги. В умовах сучасного ринку без неї, а, значить, і без професійного рекламного агентства, просто неможливо обійтися.

Скоробогатова Аліна, 31 МК спеціальності «Маркетинг»