На сьогодні дуже важливим є впізнавання вищого навчального закладу серед абітурієнтів та фахівців освітнього процесу. Бренд університету являє собою комплекс елементів які повинні знаходитися взаємозв’язку: символи, кольори, словосполучення та інша текстова інформація. Бренд чітко пов’язаний з місією університету.
Хто як не викладачі та студенти університету можуть чітко визначити асоціації з діяльністю вищого навчального закладу. Процес розробки бренду дуже складний та поетапний. На першому етапі протягом березня колективом відділом соціологічних досліджень та викладачами кафедри маркетингу було проведено анкетування викладачів та студентів, що дозволило визначити основні складові бренду. Ваші пропозиції та зауваження просимо надіслати на поштову адресу mk@tsatu.edu.ua
Колектив кафедри маркетингу запрошує підтримати та приєднатися до розробки відомого бренду університету.







