Днями відбулась онлайн-презентація Стратегії впровадження курсів Програми Ради Європи «HELP» (Освіта в галузі прав людини для юристів) до освітнього процесу закладів вищої освіти України. Науково-педагогічні працівники  Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного також доєднались до презентації Стратегії.

З вітальним слово до учасників звернувся заступник міністра освіти і науки України Михайло Вінницький та Голова підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, президентка ГО «Комісія з питань юридичної освіти та обізнаності» Юлія Грішина. Вона наголосила на важливості цієї програми для закладів вищої освіти.

«Ми сьогодні зібралися, щоб поговорити про впровадження Програми Ради Європи «HELP» (Освіта в галузі прав людини для юристів). Це дуже важливо, адже Україна зараз перебуває в процесі євроінтеграції, тому, на державному, рівні робиться все можливе, щоб наше законодавство відповідало європейським стандартам. Майже в усіх закладах освіти за кордоном подібним програмам приділяється значна увага. Людина, яка має вищу освіту, обов’язково повинна бути обізнана у правових питаннях, – зазначила Юлія Гришина.

Стратегія має на меті надати пропозиції щодо подальшого розвитку і удосконалення процесу інтеграції курсів HELP в освітній процес закладів вищої освіти України. Вона  містить опис курсів HELP та нормативного регулювання у сфері неформальної освіти, а також огляд існуючих практик впровадження відповідних курсів викладачами правничих дисциплін та практики визнання у вищій освіті результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти.

В межах заходу була детально розглянута Європейська програма навчання в сфері прав людини для представників юридичних професій, її мета, завдання, партнери Проєкту. Також було презентовано новий курс Ради Європи HELP «Міжнародне гуманітарне право та права людини». Важливою частиною заходу стало представлення Стратегії впровадження курсів HELP до освітнього процесу закладів вищої освіти України, зокрема надані пропозиції щодо подальшого розвитку та удосконалення процесу інтеграції курсів до освітнього процесу.