Шановні вступники ТДАТУ! Багато хто з вас вирішив самостійно зареєструвати електронний кабінет. Ми підібрали актуальні питання, які можуть виникнути при цій працедурі, та надаємо на них відповіді.

➡️ Якщо я не встиг активувати кабінет за 15 хвилин, поки діє посилання для активації, що робити?
✅ Вам потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку.

➡️ Як діяти, якщо я зареєстрував кабінет на пошту, до якої не маю доступу? (зазначив не ту адресу чи забув пароль від скриньки)
✅ Вам потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку та вказати діючу електронну скриньку.

➡️ Що робити, якщо я забув пароль від кабінету, спробував кілька разів вгадати, але система мене заблокувала?
✅ Якщо ви кілька разів зазначили неправильний пароль і перевищили ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує вас на 5 хвилин. Переконливо просимо не вгадувати пароль, а скористатися функцією «Забули пароль?».

➡️ Я забув логін до свого кабінету. Як відновити доступ?
✅ Для зміни логіна надішліть відповідну заяву на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua

Додайте до листа сканкопії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву необхідно відправити з діючої електронної адреси, яку в подальшому ви будете використовувати як ЛОГІН ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ.

❗️ Зверніть увагу: заяву на зміну логіна може надіслати виключно вступник!

➡️ Чи можна зареєструвати електронний кабінет вступника за логіном та паролем від кабінету УЦОЯО?
✅ Ні, не можна. Логін та пароль від кабінету УЦОЯО – це параметри входу в зовсім іншу систему, а саме реєстрації та складання НМТ/ ЗНО.
Для реєстрації електронного кабінету вступника потрібно зазначити окремі (унікальні) логін та пароль.

➡️ Чи можна видалити електронний кабінет?
✅ Ні, це неможливо. Всі створені електронні кабінети зберігаються до завершення вступної кампанії поточного року. Після цього вони автоматично анулюються.