Шановні вступники, під час реєстрації електронних кабінетів виникає багато запитань. Ми надаємо відповіді на деякі з них.

❓Реєстрував кабінет торік, а тепер не можу в нього зайти, які мої дії?

✅Усі електронні кабінети вступників, зареєстровані в минулих роках, неактивні. Вам треба створити новий кабінет.

❓Як завантажити документи в кабінет? Чи треба завантажувати додаток до свідоцтва про освіту?

✅Під час реєстрації електронного кабінету для вступу до закладів вищої або фахової передвищої освіти жодні документи чи додатки до них завантажувати в кабінет не потрібно. 2023 року в електронний кабінет вступник завантажує ТІЛЬКИ СВОЄ ФОТО.

❓Як подати заяву на співбесіду?

✅ Заява на вступне випробування (співбесіда, творчий конкурс) та заява на вступ – це різні типи заяв. Подання заяв на вступне випробування відбувається в окремому модулі електронного кабінету «Реєстрація на вступне випробування».

❓Якщо я планую подавати заяви до ЗВО на основі різних документів про освіту, то мені треба створювати кілька кабінетів?

✅Ні, ви створюєте один кабінет на основі одного з документів про освіту, а інший має відобразитися вже в кабінеті, або ви можете додати його туди самостійно.

❓Як діяти, якщо я хочу вступати до ЗВО, а кабінет зареєстрував для вступу у профтех?

✅Зареєструвати новий електронний кабінет, у якому передбачено реєстрацію для вищої та фахової передвищої освіти.

❓Не можу зареєструвати кабінет, бо видає помилку, що робити?

✅Алгоритм дій вступника в разі кожної з помилок прописаний у відповідних інструкціях, які розміщені на сайті 

❓Якщо я змінила прізвище, як мені зареєструвати електронний кабінет?

✅Зверніться до приймальної комісії найближчого закладу вищої чи фахової передвищої освіти: там допоможуть внести в базу нові дані. Також ви можете надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу (якщо ID картка, то з двох сторін), документа про зміну ПІБ та скрін помилки на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua

❓Чи залежить імовірність вступу на бюджет від того, коли зареєстрував кабінет чи подав заяву?

✅Ні, дата створення кабінету чи подання заяви жодним чином не впливає на ваш конкурсний бал, а отже – можливість отримати бюджетне місце. Головне – зареєструвати кабінет та подати заяви в терміни, передбачені для вашої траєкторії вступу. Усі актуальні дати можна переглянути на сайті  або в чат-боті @inforesurs_gov_ua_bot

❓Де знайти серію і номер документа про освіту?

✅Фотокомп’ютерний (пластиковий) документ має серію з двох літер, а номер – із восьми цифр. Сформований в ЄДЕБО документ має одну літеру та дві цифри у серії та шість цифр у номері.

❓Чому я не можу додати в електронний кабінет виданий 2023 року диплом кваліфікованого робітника, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра?

✅Документ про освіту, який має серію В23, К23 тощо, в електронний кабінет не додається вступником. Він автоматично з’явиться в електронному кабінеті, як тільки заклад освіти переведе документ про освіту в реєстр виданих документів.

❓Чи можна з одного кабінету подати кілька заяв в один/різні університети?

✅Так, зі свого електронного кабінету ви можете подати до 20 заяв (із них 5 – на бюджет) на будь-які обрані вами спеціальності в будь-які заклади вищої освіти.

❓Як додати квоту чи пільгу в електронний кабінет вступника?

✅Для цього до подання заяв вам треба звернутися до приймальної комісії закладу освіти з підтверджувальними документами. Після внесення інформації у відповідний реєстр право на пільгу буде відображено у вашому електронному кабінеті.

❓Чому в кабінеті вступника немає де зазначити ПІБ?

✅Тому що система реєстрації електронних кабінетів автоматично ідентифікує вступника за вказаними ним даними документа про освіту та сертифіката НМТ/ЗНО/ЄВІ/ЄФВВ або документа, що посвідчує особу.