6 лютого 2016 року відбулася зустріч з представником запорізького заводу Carlsberg Ukraine переробки продукції рослинництва. Ця зустріч відбулася в рамках запланованої навчальної практики, яка проходить у ТДАТУ за напрямом «Маркетинг».
Запорізький пивоварний завод, який є одним з трьох сучасних виробничих майданчиків, був створений в 1974 році на базі пивзаводу № 2. Його виробнича потужність складає 450 млн. літрів напоїв на рік.
Гідом нашої екскурсії була старший інженер-технолог. Її головним завданням було донести до нас основну та найважливішу інформацію, про виробництво продукту та саму компанію. Завдяки своїй комунікабельності, відкритості та професійним якостям, екскурсовод справилася с цим завданням «на відмінно».
Під час екскурсії по цехам заводу маркетологи відкрили для себе безліч нових речей. Особливо цікаво було почути про соціальну сферу роботи підприємства, а також про різні «ноу-хау», які вводяться для збереження навколишнього середовища, тим сам економлячи кошти на пальному. Також, задаючи питання екскурсоводу, дізналися про діяльність компанії як на внутрішньому ринку, так і на зовнішньому.
Доволі цікаве питання постає: «Навіщо знати всю технологію виробництва маркетологу»? Насправді відповідь дуже проста: якщо хочеш, щоб твій продукт був популярним та продавався, потрібно знати, як він виготовлений. Адже коли ти сам знаєш, що твій продукт якісний, то і продати буде його легше. Коли ти впевнений на 100% в продукції своєї компанії, то вона й буде займати лідируючі позиції на ринку.
Бончужна Єлизавета, студентка ІІІ курсу
спеціальності «Маркетинг»






