20190529_10534828-29 травня у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного, за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP, відбулась Міжвузівська студентська науково-практична конференція «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції».

Конференція зібрала студентів та викладачів з провідних аграрних закладів вищої освіти півдня України. Серед них Миколаївський національний університет, Херсонський державний аграрний університет та Одеський державний аграрний університет.

Активну участь у конференції брали і студенти спеціальності «Маркетинг». В рамках конференції вони взяли участь у пленарному засіданні, виступили з доповідями на засіданнях секцій по дискусійним тематикам.

Упродовж другого дня конференції, студенти спеціальності маркетингу разом з іншими учасниками відвідали провідні господарства Кам’янка-Дніпровського району.

Одним із найпотужніших підприємств Кам’янка-Дніпровського району є ТОВ «Агроікон». За функціональним призначенням – це логістичний центр, завдання якого приймати продукцію навколишніх дрібних тепличників, сортувати її, пакувати, охолоджувати і відправляти в торгівельні мережі та на експорт. Протягом сезону через центр проходить понад 800 тонн огірків і томатів та 50 тонн плодів редису, продукція від населення становить близько 20% загального обсягу. Близько третини овочів відправляються на експорт до Польщі та Німеччини.

Майбутні маркетологи відвідали сімейне господарство ФОП «Шкрібляк», які працюють під власною торговою маркою FreshSalat. В господарстві  вирощується  якісний, чистий та безпечний салат протягом усього року завдяки новітнім біотехнологіям. Асортимент продукції налічує понад 14 різновидів салатів. Учасники конференції на власні очі побачили, як відбуваються технологічний та виробничий процеси на аграрному підприємстві.

Після екскурсій студенти висловили вдячність організаторам конференції і колективам господарств за турботливий і професійний підхід, запевняючи, що досить вражені візитами, в результаті яких придбали нові практичні знання, які в подальшому застосують в професійній сфері.

За матеріалами кафедри маркетингу