IMG-2f9ff4b396b517c5c509dac0a7a0e124-VВ умовах прагнення ТДАТУ до активного впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес, ланка освіти кожного структурного підрозділу зазнає кардинальних змін. Компетентність наразі стає новим мірилом освіченості, коли перше місце надається не процесу навчання та обсягу вивченого матеріалу, а кінцевому результату, втіленому в здатності діяти у різних умовах і обставинах. Універсальне поєднання умінь, знань, навичок, способів мислення, ціннісних орієнтирів та ідейних переконань дозволяють впевнено й успішно застосовувати їх у нестандартних ситуаціях.

Індивідуальна освітня траєкторія – найважливіший компонент диференціації навчання у вищій школі який визначає основні лінії розвитку компетентностей майбутнього фахівця. З метою удосконалення індивідуальної  освітньої траєкторії навчання в межах ОП «Геодезія та землеустрій» , «Екологія», «Цивільна безпека» деканом факультету АТЕ було проведено зустріч зі студентами університету, де були обговорені елементи індивідуальної траєкторії освіти для майбутніх фахівців 3-х спеціальностей.

Для максимальної реалізації власного навчального потенціалу студентів, здобувачів ознайомили з Положенням про порядок та умови обрання навчальних дисциплін за вибором студентів в Таврійському державному агротехнологічному університеті, яке розроблено відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та на виконання рішення вченої ради університету. Метою зазначеного Положення є визначення основних засад розробки навчальних планів у частині навчальних дисциплін за вибором здобувачів а також визначено порядок та умови обрання навчальних дисциплін за вибором.

Студентам було запропоновано сформувати власну індивідуальну траєкторію, яка передбачає вибір дисциплін для вивчення (як шляхом анкетування, так і за допомогою інформаційної інтернет-платформи університету) й власне майбутню професію, що відповідатиме прагненням і переконанням конкретного майбутнього фахівця.

Іванова І.Є., декан факультету АТЕ