Рисунок3Незначний за обсягом час існування системи дистанційної освіти, що базується на використанні сучасних технічних засобів збереження та доставки інформації, масової комунікації, не сприяє створенню розвинених наукових теорій у цій галузі.

У тому вигляді, в якому вони вже існують, вони більше стосуються технічної й організаційної сторін функціонування цієї системи. Суто психологічні і педагогічні аспекти системи дистанційної освіти до сьогодні залишаються найменш науково-теоретично обґрунтованими й усвідомленими. Однак вітчизняний і зарубіжний досвід практики дистанційної освіти, що вже склався, наближає нас до розуміння сутності та особливостей цієї системи, заснованої на використанні специфічних освітніх технологій, сучасних методик навчання, технічних засобів і способів передачі інформації, інформаційних та телекомунікаційних технологій.

24 квітня року на кафедрі маркетингу д.е.н., доц. Вікторією Нехай було проведено планову відкриту лекцію з дисципліни: «Товарна інноваційна політика» на тему: «Фірмовий стиль нового товару». Лекція проводилась за допомогою он-лайн сервісу-платформи Zoom. На лекції були присутні викладачі кафедри «Маркетинг», здобувачі вищої освіти груп 11МБ МК, 11МБ ПТ, 11ФБ 075 «Маркетинг», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Також було запрошено начальника НМЦ Наталію Болтянську. Протягом відкритого заняття були розглянуті наступні питання:

  1. Зміст фірмового стилю товару. Значення для товарної інноваційної політики.
  2. Вимоги до фірмового стилю.
  3. Рішення щодо застосування товарного знаку для нового товару.
  4. Колективний товарний знак та його застосування.
  5. Функції фірмового стилю товару.

Лекція була проведена на високому рівні. Здобувачі вищої освіти взяли активну участь в обговоренні актуальних на даний час питань. Переважна більшість з них зазначили, що проведення таких лекцій – це новий і цікавий досвід. Оскільки науковий прогрес задає шаленого темпу розвитку, дедалі більше країн світу долучаються до процесу діджиталізації, то нинішня ситуація дає можливість набути практичний досвід і здобувачами вищої освіти, і викладачам, у сфері дистанційних технологій. Нинішнє покоління зростає у цифровому світі, цифрове середовище для них є цілком природним для отримання та обміну інформацією.

Велика подяка д.е.н., доц. Вікторії Нехай за підготовку і професійне проведення актуальної цікавої лекції.

Наталія Болтянська, начальник НМЦ