16 грудня 2015 року викладачем кафедри суспільно-гуманітарних наук Шелудько О.О. було проведено кураторську годину на тему «Імідж ділової людини» для студентів 52 ЕН, 23сЕН, 32 ЕН енергетичного факультету.

Де студенти дізналися що імідж – це самопрезентація, технологія самоподачі, зовнішня сторона образу людини, через яку просвічують найбільш істотні внутрішні характеристики особистості. Ділова людина зобов’язана вміти викликати довіру, подобатися своєму діловому партнерові з моменту знайомства.

Перш ніж вибирати стиль одягу, вивчіть суспільство, де вам доведеться перебувати, або аудиторію, перед якою вам потрібно виступити. Завжди пам’ятайте, що людям подобаються ті, хто схожий на них, тому намагайтеся відповідати за стилем тій атмосфері, де незабаром опинитесь.

Імідж формує наше оточення, тому для встановлення позитивного контакту (а отже, і досягнення потрібного нам іміджу) з діловими партнерами можна і потрібно застосовувати певні прийоми:

– посмішка, доброзичливий погляд;

– привітання, яке супроводжується рукостисканням і якимись теплими словами;

– шанобливе звертання до партнера – на ім’я та батькові (для цього потрібно представитися, познайомитися, обмінятися візитними картками);

– прояв дружнього розташування до партнера (жарти, компліменти, участь та ін.);

– підкреслення значущості партнера і компанії, яку він представляє, поваги до нього (за допомогою міміки, жестів, пози, організації просторового середовища);

– відкрите визнання достоїнств партнера.

Після обговорення студенти зрозуміли необхідність пам’ятати, що в ділових відносинах дрібниць немає. Одяг, поведінка ділової людини – це його візитна картка, а формування іміджу – цілеспрямований, керований процес, над яким можна і потрібно працювати, щоб бути успішною людиною.

Кафедра суспільно-гуманітарних наук