Відбулася фінальна зустріч студентського наукового гуртка «Аналітичне дослідження ринків» під керівництвом к.е.н., доцента Наталі Кукіної.

Метою роботи студентського наукового гуртка є залучення студентів до наукової діяльності, поглиблене вивчення здобувачами освіти методики маркетингового дослідження та кон’юнктурного аналізу галузевих ринків, набуття навичок науково-дослідної роботи та застосування отриманих знань на практиці, обговорення актуальних проблем аналітичного дослідження ринків.

У першому семестрі 2023-2024 н.р. у студентському науковому гуртку працювало 7 здобувачів освіти ОС «Бакалавр» спеціальностей 075 «Маркетинг» та 241 «Готельно-ресторанна справа». Кожний учасник гуртка досліджував окремий ринок харчових продуктів, робив аналіз макро- та мікросередовища підприємств на ринку, оцінював трендові, сезонні та випадкові чинники діяльності підприємств на ринках.

На фінальній зустрічі кожний студент презентував результати свого дослідження ринку, визначав сучасні проблеми для функціонування підприємств, формував пропозиції вирішення проблем та реалізації можливостей.

Зустріч пройшла в теплій та дружній атмосфері. Були підведені підсумки роботи гуртка, сформовані наукові матеріали для участі в міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях.