У Центрі захисту і підтримки дітей та сімей, які виїхали з Мелітополя і тимчасово проживають у Запоріжжі, науковці кафедри маркетингу ТДАТУ провели цікавий тренінг «Маркетолог на смак».

У заході взяли участь школяри 6-11 класів Мелітопольських шкіл, а також їх батьки та працівники Центру. Мета тренінгу – адаптація та соціалізація підлітків в умовах війни.

Проводила захід в Центрі в.о. завідувача кафедри маркетингу Наталя Кукіна. Вона познайомила присутніх з категорією «бренд», обговорили сучасні відомі бренди світу, пограли в інтерактивну гру «Вгадай бренд» та спробували на дегустації пов’язати свої смакові рецептори з улюбленим брендом.

Родзинкою тренінгу було встановлення смакових уподобань учасників заходу без впливу чинників сили бренду. Для цього кожному учаснику було запропоновано по 3 варіанти Коли, в яких були відомі конкуруючі газовані напої: Coca-Cola, Pepsi та Байкал. Багато людей скажуть вам, що у світі є два типи людей. Ви людина ранок чи ніч? Любитель хот-догів чи гамбургерів? Або найголовніша відмінність: ви віддаєте перевагу Coca-Cola чи Pepsi? Не знаючи що в якому стакану, учасники по першому ковтку визначали лідера Коли. Смакові уподобання більшості віддали перевагу першій альтернативі, при цьому багато хто передбачав що це напій саме їх улюбленого бренду. 65% учасників припустили що це бренд Coca-Cola, 35% – що це Pepsi.

Хоча регіональність і переваги бренду впливають на прийняття рішень багатьма людьми, коли справа доходить до їх переваги марки газованої води, дослідження показують, що насправді між двома колами існує значна різниця у смаку. Коли ведуча почала пояснювати смакові відмінності між двома напоями і попросила зробити ще один ковток різних варіантів Коли, 25% учасників змінили свої думки щодо варіанту улюбленого бренду.

Половина учасників за смаковими рецепторами обрали альтернативу Коли №1 та зауважили, що це їх улюблений бренд Coca-Cola. 25% обрали альтернативу Коли №1 та зауважили, що це їх улюблений бренд Pepsi. Інші 25% так і не змогли обрати єдиний варіант між альтернативами №1 та №2.

Насправді, більшості сподобалася Coca-Cola – альтернатива №1. Тому багато хто з учасників зауважив, що прихильність до бренду дуже впливає на смакові уподобання споживачів.

  Учасники активно спілкувалися, відповідали на питання та цікавилися професіями «Маркетолог» та «Бренд менеджер». Це була захоплююча подія, де школяри дізналися багато цікавого про категорії «бренд», «конкуренція» та «унікальна ціннісна пропозиція», дослідили вплив бренду на поведінку споживача.