Наука в Україні має значні здобутки міжнародного рівня, однак у зовнішньому науковому довкіллі про це мало інформації.

Як говориться: #вміла_готувати_але_не_вміла_подавати. Адже українські вчені рідко використовують #цифровий_простір для популяризації результатів своїх досліджень. #Розвиток_цифрових_технологій формує науку глобальною. Саме тому зараз вкрай актуальна інформація щодо можливостей використання інструментів цифрового маркетингу для українських вчених.

Курс підвищення кваліфікації #Брендінг_науковця_у_цифровому_просторі став доречним в умовах сьогодення. Офіс підтримки вченого та Інноваційний Університет розробили програму із трьох модулів в якій розповіли про #ефективні_маркетингові_комунікації, #принципи_успішної_презентації, #цифрові_інструменти_відкритої_науки.

Пройти цей курс вирішила завідувачка кафедри маркетингу ТДАТУ, професорка, доеторка економічних наук Дар’я Легеза. Для себе вона виділила #5_основних_причин присутності у цифровому просторі:

  1. Нові партнерські відносини. Присутність у соціальних мережах надає можливості знайти нових колег за науковими інтересами. Реєструйтесь в #ResearchGate #LinkedIn
  2. Популяризація власних досліджень. Люди в соціальних мережах присутні як мінімум 4 години на день. А онлайн журнали науковці читають не частіше ніж раз на тиждень. Більш того, пости в соціальних мережах поширюються, коментуються та оцінюються емоціями. Так ви дізнаєтесь чи зацікавлене суспільство у ваших дослідженнях. #Facebook тут на допомогу.
  3. Доступність інформації. Більшість наукових журналів виставляють ціну за придбання вашої статті. В той час як соціальні мережі поширюють дописи серед ваших колег безкоштовно. Ви також маєте можливість прочитати що ж там нового зробили інші науковці, які лабораторії існують, які результати отримані сучасними науковими інститутами. Тут пораджу #Serpstat.
  4. Глобальність інформації. Використання англійської мови в дописах робить ваші дописи читабельними та відкритими для вчених з інших країн. Таким чином, ви зможете розповісти про свої результати, про проблеми, що існують на міжнародному рівні. Коли ви читаєте дописи міжнародних вчених, переходите за посиланням на їх статті, ви маєте можливість безпеосередньо та своєчасно отримувати актуальну інформацію з предмета вашого дослідження. Я просто обожнюю стендап #TedTalks
  5. І фінал: можливість формування міжнародної команди та отримання грантів: створення віртуальних лабораторій та онлайн команд спрощує сьогодні формування ідей та подачу заяв.

Отже соціальні мережі – це історія про професіоналізм, вважає Дар’я Легеза. Написав монографію – поширюй інформацію у соціальних мережах. Зроби візуалізацію своєї лабораторії чи свій власний бренд. Визнач для себе, що саме робить тебе унікальним науковцем, резюмувала професорка ТДАТУ.

Хочу подякувати всім тренерам курсу та побажати у майбутньому створення вжиття нових програм та курсів.

https://m.facebook.com/108728641934977/

Олеся Ващук Teodoziya Yatsyshyn Иван Балыкин Iryna Degtyaryova Nelia Lebid Dmytro Chumachenko Ірина Губеладзе Taras Kotyk Olena Tretyak

#ТДАТУ #маркетингТДАТУ #маркетологиТДАТУ #MarketBoost