Викладачі кафедри маркетингу разом зі здобувачами першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (PhD) рівнів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» взяли участь в онлайн-конференції “AI MARKETING DAY”.

Використання Штучного Інтелекту (АІ) для маркетологів та рекламних спеціалістів є важливим елементом, оскільки ця технологія принесла значні переваги та можливості для оптимізації робочих процесів і покращення результативності маркетингових стратегій. Сфера маркетингу та штучного інтелекту постійно розвивається і тому важливо триматися в тренді, поглиблювати свої знання.

Конференція AI MARKETING DAY – це надпотужна онлайн-подія року із використання можливостей Штучного Інтелекту у маркетингових процесах.

Викладачі та здобувачі освіти отримали унікальну можливість ознайомитися з останніми тенденціями ШІ в маркетингу та вивчили сучасні стратегії використання АІ для успішних рекламних компаній.

Участь кафедри маркетингу у події та вивчення роботи АІ дозволила дізнатися про можливості ефективніше взаємодіяти з аудиторією, підвищувати ефективність реклами та швидше адаптуватися до змін у маркетинговому середовищі.
Онлайн-конференція надала можливість розширити свої межі, підняти якість своїх знань до нового рівня, розуміти, як штучний інтелект впливає на SEO, контент-маркетинг, аналітику та інші аспекти цифрового маркетингу.