З 18 по 21 травня 2021 в інноваційному просторі відбувся надзвичайний захід – щорічний Глобальний Інноваційний Самміт 2021 (Global Innovation Summit 2021 #GIS2021). Самміт організований за підтримкою Мережі Європейських підприємств, Австрійського агентства з просування досліджень (FFG), Федерального міністерства Австрійської Республіки (відділ з цифрових та економічних питань, а також відділ з кліматичних дій, навколишнього середовища), Економічного консульства землі Штірія (Австрія), та Штирійського агентства економічного сприяння (SFG).

На Самміті розглядались три важливих питання сьогодення:

1. «Зелена» трансформація світу через запровадження інноваційних ідей в економіці та екології. Основною метою Самміту у цьому напрямі була організація підтримки інноваційних досліджень, що розглядають питання переходу на зелені технології.
2. Активізація економічної діяльності у період COVID. Метою такого напряму було висвітлення проблем, що виникли під час пандемії та виявлення інноваційних рішень активізації підприємницького діяльності за допомогою дослідницьких цифрових технологій.
3. Розвиток цифровізації. Ключовою ідеєю цього напряму було налагодження стосунків між інноваційними підприємствами малого бізнесу та глобальними великими компаніями мережі EUREKA.

Під час Самміту були проведені Воркшопи з надання фінансової підтримки впровадження інновацій, налагодження співпраці із Південною Кореєю, країнами Балтики, цифрова трансформація бізнесу, партнерство у кластерах, тощо.

У Самміті взяли участь 3705 учасників із 94 країн (у тому числі із Австрії, Канади, Німеччини, Південної Кореї, Португалії. Іспанії). Україну представляли 196 учасників, а від імені Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного виступала доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Дарья Легеза за підтримкою офісу з просування експорту в Україні. За період роботи Самміту, було налагоджено контакти із університетами та дослідницькими центрами Південної Кореї, Австрії, Португалії, Іспанії та Німеччини). Основними питаннями були: підписання угод про наміри, фундація інноваційних проєктів університету, а також розширення партнерських відносин із компаніями цих країн.

Дар’я Легеза,
професор, зав. кафедри маркетингу