Студентські рекламні конкурси – це не просто змагання за головний приз, а й  можливість заявити про себе. В сучасному рекламному світі власне портфоліо варто підкріплювати фестивальними нагородами.

Студент факультету економіки та бізнесу ТДАТУ (21 сМК група) Дуріцин Олександр достойно представив університет на Міжнародному конкурсі «Реклама-фест». Журі Одеського Національного економічного університету відзначило професіоналізм та неординарне мислення Олександра в номінації «Відеореклама».

Організатори конкурсу «Реклама-фест» висловили подяку кафедрі маркетингу за високий рівень підготовки студентів в умовах інформаційної економіки.

Участь у професійних змаганнях відображає реальний рівень майстерності. Найголовніше те, що вдалий виступ у таких конкурсах –це запорука  гарного місця працевлаштування. Будьте впертим і готовими вкладати в рекламу всього себе цілодобово – і ви обов’язково отримаєте щедру винагороду.

Кафедра маркетингу