В рамках співпраці ТДАТУ з Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва 29 березня представниками ізраїльського навчального центру на базі кафедри маркетингу була проведена бізнес-гра FreshBiz для студентів та школярів міста Мелітополя.

Бізнес-гру проводили бізнес-тренер Наталя Мазор і керівник курсів з підприємництва у Міжнародному навчальному центрі MCTC Катерина Руденко.

У сучасному світі бізнесу жодне підприємство не може дозволити собі стояти на місці. Постійно відбуваються зміни, зумовлені еволюційним розвитком навколишнього бізнес-середовища. Це нові технології, нові потреби покупців, нові конкуренти, нові працівники з новими ідеями, нові партнери.

Оригінальна настільна бізнес гра FreshBiz, націлена на розвиток підприємницького і творчого бізнес – мислення, розроблена Ронен Гафні (Ізраїль) в 2004 році і успішно проводиться в Швейцарії, Італії, Південній Америці, Мексиці, інших країнах. Бізнес-гра FreshBiz є потужною інтерактивної платформою для формування ділових навичок і інноваційного погляду на світ. Головний принцип гри FreshBiz – відкриття та використання безлічі можливостей і варіантів.

Учасникам бізнес-гри FreshBiz представилася унікальна можливість попрактикуватися у багатовимірному мисленні і подоланні страху допустити помилку. За допомогою гри людина вчиться новим формам поведінки, звільненим від впливу обмежень і стереотипів, з якими змушений стикатися у повсякденному житті.

Студенти кафедри маркетингу та школярі, що побували на бізнес-грі, дізналися яким складом розуму повинна володіти успішна людина, оцінили рівень своїх професійних компетентностей і випробували свої сили у вирішенні нестандартних завдань.

Організатори бізнес-гри наголосили, що студентам кафедри, як майбутнім фахівцям з маркетингу необхідно грати у FreshBiz для розвитку комунікативних навичок і багатовимірного підприємницького мислення, яке допоможе їм не тільки в їх професійній діяльності, а й у повсякденному житті.

Бізнес-гра проходила бурхливо, вирували емоції. Гравці переживали, шукали і знаходили рішення виходу з важких та нестандартних ситуацій. Деякі учасники застосовували можливість домовлятися один з одним і застосовувати стратегію win-win, яка передбачає співпрацю замість конкуренції. Вони показали себе як активні, нестереотипно думаючі люди, і впоралися з усіма поставленими завданнями.

Студенти та школярі залишилися задоволені проведеним заходом та відзначили,  що бізнес-гра FreshBiz є дієвим інструментом розвитку багатовимірного мислення, розвиває творчий, сміливий, гнучкий спосіб мислення, формує ділові навички і відкриває нові можливості.