Дисципліна маркетинг дуже багатогранна та різнопланова. Вона застосовується в різних сферах бізнесу. На даний період часу агробізнес набирає все більше обертів та стає дуже привабливий для інвесторів. Тому маркетинг та логістика являються важливими складовими в агропромисловій сфері. Теоретичні знання це завжди добре, проте спілкування та обмін досвідом дає більш ефективний результат. А найпродуктивнішою платформою для таких дій є конференція або форум.

Завдяки підтримці Українського бізнес-проекту розвитку плодоовочівництва, найкращі студенти спеціальності маркетингу у результаті конкурсного відбору за науковими роботами взяли участь у міжнародній науково-практичній конференції, яка була організована кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів та природокористування.

13 жовтня 2016 року в місті Києві проходила міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі». На даній конференції біли присутні представники Варшавського університету Наук про життя ( Польща),  Таврійського державного агротехнологічного університету (м. Мелітополь), Міжнародного університету «МИТСО», Української асоціації маркетингу та Національного університету біоресурсів та природокористування України.  Всіх гостей привітно та гостинно прийняли представники НУБіПу.

На конференції піднімались питання розвитку аграрного маркетингу та системи ціноутворення, оцінки ринкової кон’юнктури, пошуку та використання первинних маркетингових джерел інформації, тощо.

З великою честю та гордістю завідувач кафедри маркетингу Легеза Дар’я Георгіївна  представила наш рідний ТДАТУ перед учасниками.  Її доповідь про методику оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції була цікава, лаконічна та актуальна.

Дана конференція чітко показала, як маркетинг та логістика взаємодіють в агробізнесі та наскільки вони є важливими в даній сфері.

Студентка 41 МК групи

Бончужна Єлизавета