У процесі педагогічної творчості всебічний розвиток здобувачів вищої освіти виступає як метою діяльності викладача, так і засобом творчого розвитку особистості самого викладача, підвищення його професійної компетентності і рівня педагогічної майстерності. Отже, педагогічна творчість веде до професійної і особистісної самореалізації викладача в процесі педагогічної діяльності, що є одним із індикаторів підвищення якості вищої освіти.

Саме питанням щодо методів і технологій розвитку творчості педагога в умовах інтеграції України в європейський освітній простір, оцінювання якості підготовки фахівців, розвитку творчості майбутнього педагога в закладах вищої освіти, розвитку методичної творчості майбутніх викладачів природничих наук у закладах вищої освіти було присвячено І Міжнародну науково-практичну конференцію «Актуальні проблеми розвитку творчої особистості майбутнього педагога в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору».

Конференція відбулася 27–29 жовтня 2021 року в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. Приємно зауважити, що ТДАТУ був співорганізатором цього заходу.

Таврійський ДАТУ представляли науковці кафедри вищої математики і фізики: д.п.н., професор, завідувачка кафедри Наталя Сосницька у якості члена науково-програмного комітету, к.т.н., ст. викладач Альона Дяденчук, к.т.н., ст. викладач Ольга Іщенко, доктор філософії, асистент Лариса Халанчук.

Колеги у свої виступах акцентували увагу на підготовку викладача до проєктування освітнього середовища, що є підґрунтям розвитку педагогічної творчості. Саме проєктування освітнього середовища передбачає вміння викладача: планувати напрями творчих процесів; організовувати аудиторну, самостійну, індивідуальну на науково-дослідну роботи здобувачів вищої освіти; створювати умови щодо здійснення творчої діяльності, мотиваційного забезпечення досягнення високих результатів у пізнавальній діяльності; забезпечувати зворотний зв’язок навчально-творчого процесу з різноманітними формами моніторингу визначення рівня сформованості творчого досвіду здобувачів вищої освіти.

Дякуємо організаторам конференції за запрошення до участі та сподіваємось на подальшу плідну, творчу співпрацю.

Наталя Сосницька,
професор зав. кафедри
 вищої математики і фізики