Швидкі зміни у всіх сферах життєдіяльності держави потребують конкурентоспроможного, креативного фахівця, професійну підготовку якого забезпечують висококваліфіковані викладачі вищого навчального закладу,що визначає проблему професійного зростання викладачів.

Відчути, допомогти, активізувати творчий потенціал викладача – задача методичної роботи, яка реалізується через колективні та індивідуальні форми методичної роботи.

Знати свої сильні і слабкі сторони, постійно формувати у собі внутрішній стрижень особистісного зростання – неодмінна умова досягнення професіоналізму.

Днями на кафедрі менеджменту та публічного адміністрування відбулася он-лайн зустріч директором інституту підвищення кваліфікації д.е.н., доцентом Анастасією Коноваленко.

Було розглянуто індивідуальну траєкторію професійного розвитку та змістовну його частину, яку визначає науково-педагогічний працівник. Науково-педагогічні працівники, з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб, змісту власної викладацької діяльності та/або посадових обов’язків, самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів підвищення кваліфікації можуть формувати свою дорожню карту індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

В Університеті створено систему професійного розвитку викладачів на основі ідентифікації їх професійних потреб, визначення індивідуальної траєкторії професійного розвитку та реалізації комплексу заходів, що сприяють забезпеченню підвищенню фаховості викладачів, за посиланням, можна ознайомитися, та знайти необхідну інформацію.

Детальніше – за посиланням.

Дякуємо, пані Анастасії зате ,що було доступно розкрито питання професійного розвитку – отримали відповіді, а також зробили змістовні висновки.

Світлана Плотніченко к.е.н., доцент;
в.о.зав. кафедри менеджменту та публічного адміністрування