Творчий конкурс «Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки плодоовочевої продукції» за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва відбувся 21 жовтня 2016р.

Студенти факультету економіки та бізнесу представили свої творчі розробки та презентації  власних проектів. Традиційно він проходив на базі кафедри «Маркетинг».

Серед комісії, яка оцінювала конкурсні роботи, були як представники університету, так і Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва: Ломейко О.П. – голова оргкомітету,  Подшивалов Г.В. – директор інституту післядипломної освіти та дорадництва, Верещага О.Л. – заступник директора ТОВ «СПП ЛАНА»,  Хижняк Д.С. – начальник відділу маркетингу ТОВ «СПП ЛАНА», Попелешко В.Ф. – аудитор, Терновський В.О. – менеджер Проекту, доценти кафедри маркетингу Арестенко Т.В., Колокольчикова І.В., Шевчук О.Ю.

Нагородження студентів-переможців творчого конкурсу було  під час свята Дня маркетолога, 25 жовтня 2016 року.

Переможцями стали:

І місце – студент 31МК групи Білоконь С.О., робота: «Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки  сухофруктів»;

ІІ місце – студентка 11МБМК групи Фірсова Н.М., робота: «Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки для  сушених грибів»;

ІІІ місце – студентка 21сМК групи Корольова К.І., робота:  «Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки імбиру».

Кафедра маркетингу

Фото Ганни Бовкун