Перші кроки впровадження системи дуальної освіти на механіко-технологічному факультеті Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного показав, що цей процес має суперечливий характер, що потребує свого подальшого вивчення. Актуальними в цьому плані є досвід європейських країн, розроблення й упровадження дуальних програм в контексті стандартів вищої освіти, забезпечення рівня зростання практичної значущості при підготовці агроінженерії тощо.

З метою вивчення проблем упровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти, передового досвіду та механізмів ефективного упровадження підготовки фахівців, імплементації Концепції дуальної освіти в освітній процес, декан факультету професор Сергій Кюрчев та завідувач випускової кафедри машиновикористання в землеробстві Володимир Кувачов взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України». Конференція відбулася 22 жовтня 2020 р. у Науково-методичному центрі ВФПО. Напрями роботи конференції були такі:

1) Аналіз проблем, що виникли під час упровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти та роботодавців – учасників пілотного проєкту.
2) Нормативно-правове забезпечення впровадження дуальної форми здобуття освіти.
3) Яким бути навчально-методичному забезпеченню дуальної форми здобуття освіти. Проблеми організації практичної частини дуальних навчальних програм.
4) Позиція роботодавців щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти.
5) Досвід упровадження дуальної форми здобуття освіти в українських закладах освіти.
6) Викладач та наставник у системі підготовки фахівців за дуальною формою. Міжнародний досвід підготовки фахівців за дуальною формою. Рекомендації зарубіжних партнерів.

З матеріалами конференції можна ознайомитися у Збірнику тез Міжнародної науково-практичної конференції «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої освіти України».

Механіко-технологічний факультет