14-15 березня 2024 року відбувся тренінг «Вивчення європейського досвіду впровадження систем управління якістю освітніх послуг» в рамках міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module  «European Experience in Implementing Quality Management Systems for Products and Services» («Європейський досвід впровадження систем управління якістю продукції та послуг»).

Захід пройшов в очному форматі в Національному університеті «Львівська політехніка» та у форматі он-лайн з використанням Microsoft Teams.

Мета тренінгу – вивчення Європейського досвіду та сприяння формуванню молодої науково-технічної еліти України, визначення основних тенденцій в системах управління якістю щодо розробки, впровадження і сертифікації систем управління якістю освітніх послуг відповідно до вимог стандартів EN ISO 9001, ESG 2015. На захід були запрошені представники закладів вищої освіти, які приймають безпосередню участь в організації проведення аудитів якості, аудитів відповідності та ефективності структурних підрозділів, аналізу результатів моніторингових досліджень, підготовці аудиторських звітів тощо. Від Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного взяли участь начальник Навчально-наукового центру, д.філ.н, професор Тетяна Шарова, завідувачка відділу моніторингу якості освітньої діяльності, к.т.н., доцент Радміла Скляр та к.т.н., доцент кафедри інженерної механіки та комп`ютерного проектування Олена Дереза.

Досвідчені фахівці Національного університету «Львівська політехніка» та менеджери з роботи з персоналом підприємств та установ Global Logic, Leoni Wiring Systems, ДП «НДІ «Система» ознайомили слухачів із:

  • потребою запровадження в Україні сучасних стандартів управління якістю;
  • важливістю незалежної сертифікації персоналу у сфері менеджменту;
  • вимогами Міжнародної сертифікації систем управління;
  • внутрішніми аудитами на відповідність системи управління якістю вимогам стандартів ISO 9001 та ESG 2015 в університеті;
  • інноваціями та кращими практиками управління якістю освіти в Європі, можливості їх впровадження в Україні;
  • Європейським досвідом впровадження та сертифікації системи управління якістю освітніх послуг. Ризик-орієнтований підхід до управління якістю тощо.

З метою оцінювання засвоєння знань за результатами навчання учасникам тренінгу було запропоновано скласти тест, з яким представники ТДАТУ успішно впорались.

Відділ моніторингу якості освітньої діяльності