Організація управління якістю продукції за вимогами міжнародних стандартів є невід’ємною складовою успіху і розвитку українських підприємств. Сучасний інженер-технолог харчових підприємств повинен глибоко досліджувати всі кроки виробництва продукту з урахуванням його привабливості та безпечності для споживача, знаходити шляхи збереження основних якісних показників і підвищення його конкурентоздатності. Саме тому студенти кафедри харчових технологій та готельно-ресторанної справи Таврійського державного агротехнологічного університету вже з першого року навчання вивчають властивості вихідної сировини та опановують принципи міжнародної стандартизації, управління якістю продукції. Під час лабораторних і практичних занять студенти вивчають елементи організації контролю якості харчової продукції на всіх етапах виробництва: від отримання сировини та вивчення її технологічних властивостей до кінцевого продукту.

У лабораторії кафедри харчових технологій та готельно-ресторанної справи уже понад 10 років досліджують методи культивування екзотичних дереворуйнівних грибів, зокрема, гливи. Студенти мають змогу використовувати вирощені свіжі гриби, як сировину, у своїх наукових дослідах: наприклад, у розробленні технології отримання нових видів консервів. Науковці кафедри протягом останніх років вивчають один із етапів споживчого ланцюга – пакування, як спосіб подовження тривалості зберігання та засоби оформлення плодових тіл в упаковці, у якій кінцевий споживач отримає грибну продукцію.

З цією метою, за підтримки фахівців кафедри маркетингу (завідувач – д.е.н. Легеза Д. Г.) старшим викладачем кафедри ХТ та ГРС к.с.-г.н.,  Бандурою І. І. було розроблено відповідну анкету-опитування.

3 квітня 2018 року  студенти факультету агротехнологій та екології спеціальності «харчові технології» провели соціологічне опитування мешканців м. Мелітополя стосовно їх уподобань при виборі та купівлі грибів.

Анкетування проводили біля 4 найбільших супермаркетів міста мережі «АТБ» та «Сільпо». Метою опитування було встановлення місця, де споживачі купують гриби: в супермаркеті або на ринку; визначення ідеального об’єму упаковки грибів: 300 г, 500 г або 1 кг та готовність опитуваних сплачувати більше грошей за упаковану продукцію, яка зберігається краще  порівняно з грибами, що реалізуються насипом.

Крім того, студентів цікавила обізнаність населення стосовно користі грибів і норм їх вживання; а також, кулінарні вподобання в грибних стравах.

В ході соціологічного опитування, містянам пропонували декілька різновидів упаковки: окремі плодові тіла; зростки; плодові тіла із додаванням в упаковку зелені та гриби насипом. Бажаючим майбутні технологи повідали про переваги герметично упакованих грибів; надали можливість отримати інформацію щодо користі грибів, а найбільш активним було роздано оригінальні рецепти їх приготування та маленькі лоточки із смачною гливою в авторському упаковуванні студентів 11 ХТ групи.