28 листопада у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного відбулось плановане засідання Вченої ради. Воно проходило у дистанційному форматі під керівництвом голови Вченої ради, ректора Сергія Кюрчева.

Порядок денний складався з наступних питань:

1. Розгляд атестаційних справ:

– доктора економічних наук Коноваленко Анастасії Сергіївни щодо присвоєння вченого звання професора по кафедрі економіки і бізнесу;
– кандидата економічних наук Демко Валентини Сергіївни щодо присвоєння вченого звання доцента по кафедрі економіки і бізнесу;
– кандидата технічних наук Фучаджи Наталі Олександрівни щодо присвоєння вченого звання доцента по кафедрі обладнання переробних і харчових виробництв імені професора Ф.Ю. Ялпачика;

2. Про дотримання учасниками освітнього процесу положень Кодексу Честі ТДАТУ та принципів академічної доброчесності.
3. Про запровадження в університеті системи внутрішнього електронного документообігу.
4. Про стан професійного розвитку науково-педагогічних працівників ТДАТУ.
5. Різне.

На засіданні вченої ради були розглянуті атестаційні справи:

доктора економічних наук Анастасії Коноваленко щодо присвоєння вченого звання професора по кафедрі економіки і бізнесу; кандидата економічних наук Валентини Демко щодо присвоєння вченого звання доцента по кафедрі економіки і бізнесу та кандидата технічних наук Наталі Фучаджи щодо присвоєння вченого звання доцента по кафедрі обладнання переробних і харчових виробництв імені професора Ф.Ю. Ялпачика.

Розглянуті атестаційні справи рекомендовані членами вченої ради на розгляд атестаційної комісії МОН.

Завідувачка відділу моніторингу якості освітньої діяльності, к.т.н., доцент Радміла Скляр доповіла присутнім про дотримання учасниками освітнього процесу положень Кодексу Честі ТДАТУ та принципів академічної доброчесності. З урахування вимог чинного законодавства України, у ТДАТУ розроблені та затверджені нормативні документи: Кодекс Честі; Положення про академічну доброчесність; Положення про систему запобігання та виявлення академічного плагіату, якими повинні керуватися у своїй освітній та професійній діяльності всі учасники освітнього процесу.

Результати опитування здобувачів вищої освіти за анкетою «Академічна доброчесність» показали високі показники якості освіти в Університеті за всіма запропонованими критеріями оцінювання. З метою їх більш детального розгляду, відділом моніторингу якості освітньої діяльності будуть опрацьовані аналітичні звіти, відповідно до кожної освітньої програми та після аналізу робочими групами ОП з наданням пропозицій щодо покращення стану академічної доброчесності, розміщені на веб-сайті Університету.

Про запровадження в університеті системи внутрішнього електронного документообігу доповідала начальник навчально-наукового центру, д.філ.н., професор Тетяна Шарова. Вона зазначила, що електронний документообіг – універсальне рішення, що підтримує весь життєвий цикл управління документами та допомагає автоматизувати процеси. Також саме завдяки цій системі, Університет може: значно зменшити час на підготовку та обробку документів; оптимізувати швидкість прийняття та збільшити ефективність управлінських рішень; підвищити прозорість процесів розробки та обробки документів з можливістю контролю їх виконання на будь-якому етапі та багато іншого. У ТДАТУ вже завершені усі підготовчі роботи для запровадження системи електронного документообігу, наступний крок – опробування її у тестовому режимі.

Про стан професійного розвитку науково-педагогічних працівників ТДАТУ доповідала начальник Інституту підвищення кваліфікації Анастасія Коноваленко. Інститут відновив свою роботу у вересні цього року та одразу розпочав масштабну роботу з питань стажування та підвищення кваліфікації НПП. Це необхідна умова при проходженні акредитації освітніх програм а також створення іміджу та розвитку будь-якого науковця. Найближчим часом завідувачі кафедр повинні скласти та надати план підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на 2024 р. за попереднім погодженням із деканом факультету.

Також на засіданні Вченої ради було розглянуто питання міжнародної діяльності університету. Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва, доктор економічних наук, професор Дар’я Легеза презентувала масштабні міжнародні грантові проєкти, в яких у перспективі будуть брати участь науковці університету. Вже розроблено план та алгоритм роботи та намічено основні завдання в цьому напрямку.

Наприкінці засідання ректор університету, професор Сергій Кюрчев привітав колектив ТДАТУ зі святом – Днем працівника сільського господарства, який відзначався 19 листопада.

“Наш університет в усі часи був кузнею кадрів для аграрного сектору економіки. Підготовка кваліфікованих фахівців, які зорієнтовані на потреби агропромислового комплексу держави, здатних ефективно застосовувати отримані знання на практиці, – завдання науковців нашого університету. Другий рік поспіль ми вимушені відзначати це свято не в стінах рідного університету. Російські загарбники окупували наше місто, а разом з ним і університет: будівлі, матеріально-технічну базу та навчально-дослідне господарство площею 1800 га землі, сади черешні та абрикосів. Більш того, вони вкрали наш врожай.

Однак, завдяки команді однодумців, ТДАТУ вистояв та продовжує освітню та наукову діяльність. Не дивлячись на повномасштабну війну, коли щодня ракети ворога влучають у критичну, промислову, житлову інфраструктуру та у сільгоспугіддя, аграрії та науковці не здаються. Не дивлячись на небезпеку, вони продовжують свою справу на благо українського народу. З нагоди професійного свята бажаю викладачам і співробітникам, випускникам, студентам і аспірантам ТДАТУ міцного здоров’я, щастя й добробуту, успіхів у всіх починаннях” – наголосив Сергій Кюрчев.

З усіх питань, розглянутих на засіданні Вченої ради, були прийняті узгоджені рішення та дано відповідні доручення.