На виконання рішення Кабінету Міністрів України від 26.08.2020 «Про продовження карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та відповідно до постанови Міністерства охорони здоров’я України № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) та з метою запобігання поширення коронавірусної хвороби у 2020-2021 навчальному році,

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити карантин у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного, включаючи відокремлені структурні підрозділи, до 31.10.2020.

2. Затвердити на період дії карантину перелік наступних протиепідемічних заходів в університеті та довести керівникам структурних підрозділів і кураторам груп заходи до кожного співробітника та здобувача під особистий підпис:

2.1 Проведення термометрії:

  • протягом робочого дня безконтактними термометрами усіх співробітників і здобувачів, а також сторонніх осіб при вході до корпусів університету № 1, № 2, № 5, № 8, № 9, на кафедрі фізичного виховання і спорту, гуртожитків № 1, № 4, а також при вході або в’їзді на територію університету з вулиці Університетська.
  •  у разі виявлення співробітника або здобувача з підвищеною температурою тіла понад 37,2°C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такі особи не допускається до роботи або освітнього процесу, а черговий корпусу зобов’язаний викликати медичного працівника університету або направити дану особу до медичного пункту за медичними рекомендаціями.

2.2 Використання засобів індивідуального захисту:

  • усі співробітники і здобувачі університету зобов’язані при явці на роботу або навчання мати при собі респіратора або 3 захисних масок (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години), в тому числі допускається використання багаторазових масок і самостійно виготовлених індивідуальних засобів.
  •  у разі відсутності засобу індивідуального захисту у працівника або здобувача, вхід до корпусів, гуртожитків або на територію університету заборонений;
  •  після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник або здобувач повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом;
  •  використані засоби індивідуального захисту і паперові серветки збираються в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, які встановлені у корпусах і гуртожитках університету з поміткою «Для використаних масок»;
  •  провести в структурних підрозділах, гуртожитках і академічних групах інструктажі зі співробітників і здобувачами університету щодо правил одягання, використання, зняття засобі індивідуального захисту та їх утилізації.

2.3 Профілактичні заходи:

  • систематичне проведення протягом санітарної обробки, дезінфекції та провітрювання приміщень університету не менше 10 хвилин.;
  •  до початку занять провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо);
  •  обробка рук антисептичними препаратами, які повинні знаходитися на кожному вході в корпуси та гуртожитки університету;
  • періодичне миття рук рідким милом в санітарних кімнатах університету відповідно до інструкцій розміщених біля умивальників.

3. Затвердити наступні вимоги в організації освітнього процесу в університеті:

3.1 Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями корпусів і гуртожитків та на території університету використання захисних масок є обов’язковим;
3.2 На всіх входах до корпусів і гуртожитків університету організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).
3.3 Викладачі університету закладу освіти перед початком занять проводить усне опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, здобувачі вищої освіти одягають маску та направляються до медичного пункту університету для отримання подальших рекомендацій лікаря. Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь;
3.4 У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного зі студентів, всі студенти відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров’я.
3.5 При складанні розкладу занять забезпечити, щоб рух здобувачів вищої освіти між навчальними аудиторіями був мінімізований, а заповненість лекційних аудиторій під час проведення занять, що передбачають поєднання кількох груп, не повинна перевищувати 50%;
3.6 З метою запобігання утворення скупчення учасників освітнього процесу, переміщення здобувачів вищої освіти під час перерви здійснюється відповідно до планів евакуації з навчального корпусу, розміщених на кожному поверсі.

4. Затвердити наступні вимоги в організації харчування університеті:

4.1 При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням працівниками і відвідувачами правил особистої гігієни – рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо;
4.2 Рекомендувати проводити харчування в столовій університету шляхом приготування комплексних обідів;
4.3 При організації харчування у столовій та буфетах забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб. Відвідувачам дотримуватися соціальної дистанції та мити перед прийманням їжі руки рідким милом або обробляти антисептичним засобом;
4.4 Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці працівника;
4.5 Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом;
4.6 Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками;
4.7 З працівниками харчоблоку провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.

5. Призначити відповідальними особами за організацію і виконання протиепідемічних заходів в університеті:

  •  в організації освітнього процесу – проректора з НПР ЛОМЕЙКА О.П.;
  •  в організації адміністративно-господарських робіт – проректора
    з АГР РИЖКОВА О.М;
  •  в медичному обслуговуванні співробітників і здобувачів вищої освіти – лікаря МОСКАЛЬОВУ Л.А.
  •  керівників структурних підрозділів відповідальними особами за виконання протиепідемічних заходів у своїх підрозділах, а комендантів – у гуртожитках.

6. Відповідальним особам за організацію і виконання протиепідемічних заходів в університеті, керівникам структурних підрозділів, комендантам гуртожитків забезпечити:

  •  щоденний контроль за виконанням заходів;
  •  проведення роз’яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (СОVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
  •  недопущення до роботи співробітників та до навчання здобувачів, визначених такими, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  •  проведення інструктажу для працівників і здобувачів університету щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (СОVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

7. Директору Центру культури і дозвілля ЦВІГУН С.М. обмежити проведення масових заходів та проводити репетиції гуртків художньої самодіяльності з кількістю не більше ніж 10 осіб за умови забезпечення соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок.

8. Завідувачу кафедри фізичного виховання і спорту ГАЗАЄВУ В.Н. забезпечити проведення занять з фізичного виховання та тренувань відповідно до затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 04.08.2020 № 47 «Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури і спорту на період карантину у зв’язку із поширенням короновірусної хвороби COVID-19».

9. Проректору з АГР РИЖКОВУ О.М. забезпечити придбання у необхідній кількості захисних масок, безконтактних термометрів, антисептиків і контейнерів (урн) з кришками та поліетиленовими пакетами для збору використаних засобів індивідуального захисту та паперових серветок. Щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів (урн) та утилізації використаних засобів індивідуального захисту та паперових серветок.

10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Редакційно-видавничий відділ