Студенти І та ІІ курсів кафедри «Маркетинг» ТДАТУ продовжують вдосконалювати практичні знання відвідуючи підприємства різного профілю міста Мелітополя. Під час навчальної практики, маркетологи ознайомилися зі специфікою виробництва ПАТ «Мелітопольський м’ясокомбінат». Практика проходила під керівництвом викладачів кафедри маркетингу – Арестенко Т.В., Колокольчикової І.В. та Ярчук А.В.

Слід зазначити, що продукція ПАТ «Мелітопольський м’ясокомбінат» користується великим попитом на ринку м’ясопродуктів України. Більшість клієнтів – це м’ясокомбінати, ковбасні цехи, роздрібні магазини і ринкові лотки. Всі виробничі та технологічні цехи оснащені сучасним обладнанням, що дозволяє виробляти готову продукцію за новітніми технологіями м’ясопереробної галузі.

На екскурсії підприємством, студенти мали змогу не лише ознайомитись з особливостями розміщення та функціональністю виробничих цехів, а й побачити весь процес м’ясопереробки – від обвалки м’яса до виготовлення ковбас, баликів, сосисок і т.п. Враховуючи той факт, що підприємство успішно реалізує свою продукцію на постійній основі, майбутнім маркетологам було цікаво та корисно дізнатися про формування ринків збуту ПАТ «Мелітопольський м’ясокомбінат».

Необхідно підкреслити, що здобуті практичні знання допоможуть маркетологам ТДАТУ стати справжніми професіоналами сфери маркетингу.

 

Асистент кафедри маркетингу Ярчук А.В., прес-служба ТДАТУ